MUTLULUK çift kişliktir..!
tam ve sağlam "sonuçlar" almayı çok isteriz.hatta hayatımızın hedeflerini öyle seçeriz..ayırırız kendimize.özelde ve genelde HEDEFLERİMİZİN SAĞLAMLIĞI ve HEDEFLERİN TUTARLILIĞI üzerine FARKLAR atarız başkalarına..!
mesela nedir TAM MUTLULUK öyleyse?
herkes bişey söyler..bişekilde tanımlar..tarif ederek anlatır da kesin doğrusu bulunmaz yine de.! çünkü MUTLULUK GÖRECELİ VE DEĞİŞKEN bir duygu..!
küçük sevinçler mi toplanır da BÜYÜK MUTLULUKLAR yaşanır hayatta?
MİNİK GÜZELLİKLERİN TOPLAMIDIR mutluluk DEDİĞİMİZ SİHİRLİ kelime?
nedir mutluluk?
buna cevap insan sayısında ve insan sayısınca değişik ve çeşitli.herkese ÖZEL cevaplar yani..!
bencesiyle MUTLULUKLAR NASIL OLUŞUR?
sorusuyla daha net bilgi ediniriz.daha tutarlı sonuçları anlatır anlarız.daha güzel olur sohbeti ..!
bence MİNİK VE KÜÇÜK pürüzler..dertler..ayrıntılar..engeller ve yasaklar HALLEDİLDİKÇE MUTLULUK oluşmaya başlar..!
mutluluğun halledilerek elde edilen bir BAŞARI olduğuna inanlardanım.söz olarak dilimizde zaten var..olmasak ta "mutluyum ben" diyerek boşluk bırakmıyoruz ki!
küçük işler halledilir MUTLULUK oluşmaya başlar!
mutluluğun duygusu ve süresi yaşayacak olana bağlıdır aslında.ne kadar isterse o kadar ..!
minik engeller kaldırıldıkça mutluluk gelmeye başlar..ya daa mutluluğa yaklaşılır..!
MUTLULUK çift kişiliktir gerçekte..!
birlikte beraberce olunursa yaşanır doyasıya vee doyumsuzca hatta alabildiğince..!
hadi mutlu olmaya..
hadi engelleri kaldırmaya
hadi işleri halletmeye
hadi sonuç almalara..kolay gelsin..keyifli olsun ...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.