Paylaşmak ...
Ufaktan başladım hayatı öğrenmeye paylaşmak güzel derlerdi paylaşmak eğlenceli .. Bir şeyleri paylaşmak paylaşanı da karşısındakini de mutlu eder derlerdi hep , günü geldi her şeyim gibi sevgimi de paylaşmak istedim mutlu olacaktım çünkü üstelik karşımdakini de mutlu edecektim insanın sevgisini paylaşmasından daha güzel ne olabilirdi ki ?? fakat bir terslik vardı bu işte , olmuyordu çok denedim çok uğraştım fakat her seferinde başarısız oldum nerede hata vardı acaba ?? Sonra sevgimi paylaşmaya çalıştığım kişiye yeterince sevgi vermediğimi düşündüm iki katını verdim fakat değişen hiç bir şey olmadı kendime ayırdığım sevgiyi dahi verdim fakat olmuyordu işte.. ama ısrarlıydım küçükken bana öğretilenin doğru olduğundan emindim doğru yoldaydım kuşkusuz fakat bir yerde yanlışlık vardı ...
Yılmamalıydım çünkü doğru yolda olduğuma inanıyordum günler geçti artık paylaşma isteğim gittikçe arttı artık o kadar büyümüştü ki içimdeki sevgi paylaşamazsam içimden bir volkan gibi patlayacaktı . Hiç bu kadar uzun sürmemişti çok şaşırmıştım bir paylaşma duygusu nasıl bu kadar uzun süreli olabilirdi ki nasıl olurda bu kadar inada binebilirdi anlamıyordum artık olanları çözemez olmuştum bana ne oluyordu ??? artık bu paylaşma işi bende bir takıntı haline gelmişti olmazsa olmuyordu. Çok zaman olmuştu çok şey değişmişti artık düşünmeden edemiyordum "O" nu... Sorun nerde diye defalarca soruyordum kendi kendime, Kaç gece sabah oldu beklerken cevabını bu sorunun kaç sene heba oldu ararken yanıtsız olan cevabını bu sorunun ... Artık kafama takılmakla kalmaz oldu bu sorun yerini sebepsiz sancılara bıraktı her nefes alışımda art arda yüreğime saplanan birer bıçak gibi acıtmaya başladı yüreğimi. Oysa mutlu olacaktık tek amacım her şey gibi sevgimi de paylaşıp huzura kavuşmaktı peki bu sancılar nedendi o halde ???? yoksa her şey gibi buda mı yalandı ? paylaşmak sevmek ..?? hayır olamazdı her şey yalan olabilirdi ama onlar olamazdı.. Daha küçükken öğrenmiştim sevgi saftı temizdi paylaşmak güzel şeydi insanı mutlu ederdi peki ama neden bu işleri bu duruma getiren neydi ??? sevgim mi fazla gelmişti acaba O’ na yoksa ben mi yetememişte yarım kalmıştım . Paylaşmaktan başka bir şey olmaya başlamıştı artık bu duygu tutkundum artık ona yapamıyordum onsuz olmuyordu işte olmuyordu olmuyordu !!!!
Gün geldi farkına vardım artık bu paylaşmanın ötesinde bir şeydi tutkunun ötesinde bu resmen canımın ötesinde bir şeydi sonradan öğrendim ki bu duygunun adı "AŞK" mış sevgiden paylaşmadan türediğine göre mutlu olacağıma inanmaya devam ettim hala bir umudum vardı sonunda mutlu olacaktım biliyordum , yalnız artık ne daha fazla dayanabilmek için gücüm nede paylaşabilecek bir sevgim kalmıştı artık bir tek canım kalmıştı ben "O"nunla hayatımı paylaşmak istiyordum hayatım boyunca yanımda olabilecek birbirimize destek olacağımız iki eş dost arkadaş sevgili her şeyim olacaktı fakat artık paylaşabileceğim bir hayatım bile kalmadı artık ! şimdi seninle paylaşabileceğim son şeyi paylaşmaya hazırlanıyorum CANIM’ı hep görmek istedim seni beyazlar içinde telli duvaklı öylece...kısmet değilmiş ... kim bilir belki de sen görürsün beni beyazlar içinde üzerinde bir keskin bıçakla böylece...
Kendine iyi bak � sevgimle kal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.