..bir anlayabilsek..!
"biraz keyif gerek..azıcık zevkler gerek..bir tutam dert çeşidi..bit demek neşeli şeyler..miktarı ne kadar olursa olsun eğlencelik işler ve tüm bunları paylaşacak dost ve arkadaş gerek bugünlerde..!"
böyle diyenler çoğalıyor sohbet masalarında..kahce sandalyelerinde ve ortam güzelliklerinde.
bir taraftan bir şarkı anlatıyor duyguları notalarıyla.bir taraftan şarkıyı dinleyenler paylaşıyor duyguların gölgesindeki hatıralarını şarkıcı sayesinde.bir taraftan sohbeti dinleyenler ellerinde çay bardaklarıyla masadan masalara gezmedeler.kahveci gözetliyor zaten hangi masada hesap kaldı..hangisinde ödenmiş diye.
"biraz keyifli sohbetler de olsa" diye umutlanarak selam verenler çoğalıyor epeydir." ben de varım..beni de sayın" diye haber gönderenler de artıyor hernedense.
demek ki neşeli sohbetleri özleyenler çoğalmış ki haberler salınıyor..şiirler yazılıyor..denemeler aktarılıyor sayfalardan ekranlara..duygulardan ortamlara.
azıcık neşeli olayım artık diyerek kendini yalnız başına yollara atanlar var görüyorum.tek başına yürüyenler fazla etrafımda..erkeği kadını ve çocuklar da dahil.çok var çok.yalnızca kendilerini gezdirenleri seyrediyorum ben de.yanlarında..etraflarında..yamaçlarında..istedikleri yerdeyim yani..!
yaşamak herkesin sermayesi..NASIL YAŞAMAKSA herkesin bahanesi.!
nasıllar üzerinden farklılıklar artıyor bu günlerde..!
oysa nasıllar farklılık ta olsa gerçek zenginliğimiz..bir anlayabilsek..!
herkes kendi ZENGİNLİĞİNDEN verse..dağıtsa..yaysa..yaşatsa öyle güzel oluruz ki hepbirlikte..!
neden olsun diyenler de var neden olmasın ki diyenler de..!
ne olsun?
neden olsun?
ne olsun?
nasıl olsun?
ne olsun?
kiminle olsun?
benimle..seninle..onunla..
bizimle sizinle onlarla...
yani hepimiz hepimizle işte..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.