YORUMLAR
Devamı olacak herhalde, değil mi?
Patronun atacağı müthiş kazığı merak ettim doğrusu.
Güncel bir konu,
hoş bir anlatım,
tebessüm ettiren diyaloglar...
Her şey çok güzeldi.
Kemnur
Çok hoş ve bir o kadar da düşündürücü bir yazı olmuş kaleminize sağlık
İş hayatında bir kaçı benim başıma gelmek suretiyle o kadar çok dolandırıcılık olaylarına tanık oldum ki, gerçekten her biri zekâ ürünü işlerdi. Hep düşünmüşümdür bu kadar yüksek zekâ düzeyine sahip insanlar kafalarını doğru düzgün işlerde kullansalar zaten inanılmaz paraları kazanırlar ama nedense zor olanı tercih ediyorlar. Kim bilir belki de insanları bu yola iten neden ülke de ki fırsat eşitsizliği ve sosyoekonomik çarpık yapıdan kaynaklanıyordur.
Zamansızlıktan her yazınıza yorum yapamasam da yazılarınızın büyük bir keyifle takipçisiyim.
Saygı sevgilerimle
Kemnur
Ellerin dert görmesin değerli dost.
Yaraları deşmekse görevimiz, elimizin ''kana bulaşmasından'' asla kaçmamalıyız.
Yerli yerinde, kaba tabirle 4-4'lük biz makale. Alkışlı- Yorum!
Benim tabirimle:
Dönüp dururken bulur Mevla'sını hak Derviş.
Sütçü beygiri çimi, baklava zannedermiş.
Saygı ve selamlar
.....................................................
İlgili firmaya sipâriştir:
Bendeniz, beynamazımdır. Bilgisayarlı pusulasıyla ve seccâdesiyle benim yerime namaz kılan, oruç tutan, hacca giden, zekât ve fitre veren robotlardan ellerinde varsa, pahası önemli değil, hemen ''Gazıksız Hasan Hoca'' adına bana göndersinler.
Hâk üzerinden yeminle havâlesini yaparım! Kuşkuları olmasın. Şâhâdet kelimesine dilim döner çok sükür. Onu becermesi gerekmez.
(Ne yapiim, ben de böyle yereyim, dedim).
Kemnur
Zekana hayranım üstat.
Emekli maaşım yetmiyordu. Ne yapayım diye düşünüyordum.
Hemen bu işe başlıyorum.
Sekreter aranıyor!
Kemnur
Koptumm:)
Ya bir yazı bu kadar mı güzel olur?
Bu tip insanlar sadece bizim ülkemizde değil, bütün dünyada hâlâ var. Uyanık fırsatçılar bunlar. Yazık...
Yazık diyorum ama, asıl yazık dediğim kişi fırsatçının kendisine. Çünkü nasılsa bir gün uyanıklığı ortaya çıkacak. Bunu kendisi de biliyordur. Hiç mi korkmuyor acaba?
*
Ellerinize ve kaleminize sağlık.
Kemnur
İmamların Türkçe dua okumamalarının bir nedeni de bu olsa gerek....
Muhteşemsiniz sevgili hocam,
Kemnur
Kemnur
"Atarakx" akşamdan yutuyorsun bir tane . Sabaha kadar mışıl mışıl uyuyorsun.
Sen uyuma hayal kur.Yazılar yaz.Senden esinlenip bu işe soyunup ta yakalananlar,
seni kaynak gösterince de ;
"Ben hakimim masum bey" de.
Oldu canımmm...
Bu enerji, bu kıvrak kalem, bu hayal gücü... Aman nazar değmesin.
Haa... Birde Serhat Bingöl de var bu yetenek...
Dostum. Yazının altındaki reklama ne dersin ? Cuk oturmuş değil mi?
Çok güzeldi. Selamlarımla...