- 2631 Okunma
- 40 Yorum
- 7 Beğeni
DUA İSTİYORUM
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Artık teknoloji dünyasında yaşadığımıza göre birçok arkadaşımızı da teknoloji sayesinde tanıdığımızı inkâr edemeyiz. Tanıdıklarımızın içlerinde öyle derin dostluklar kurduklarımız, yüz yüze gelmeden önce kendisi hakkında hayaller kurduklarımız, benim olduğu gibi sizlerin de çok arkadaşlarınız vardır eminim.
Eminim diyorum çünkü benim çok var. Beş, altı yıldır kesintisiz sürdürdüğüm, yüz yüze görüştüğüm birçok arkadaşım var bu şekilde.
Bunlardan biri de Edebiyat Defteri’nden tanıdığım Ayşe Kadıoğlu Yıldız.
Onu ilk yazılarından tanıdım. Kendi iç dünyasındaki kabaran duyguları taşarcasına yazan, samimi, sıcak yazılarından… Oysa birbirinden güzel şiirlere imza atan iyi bir şair kendisi. Öyle olmasına rağmen yazılarını daha çok sevmiştim nedense.
Gizli bir hayranı olup her yazdığını okumak âdetim olmuştu ve bu güzel yazan kalemi tutan elleri tutup samimice öpmek, sıkıca sarılmak istiyordum.
Bu yaz başında Gebze’deki arkadaşım Aliye Uyanık’tan (Bozok Kızı) aldığım davet üzerine koşa koşa İstanbul’a gittim. Amacım çok sevip de görmediğim dostlarımı yakından görüp onlarla sohbet etmekti. Sağ olsun Aliye arkadaşım İstanbul’daki diğer arkadaşlarımıza da haber vermişti. Bu vesile ile birçok arkadaşımla tanışma fırsatı buldum.
Bunların arasında Ayşe Kadıoğlu Yıldız da vardı.
Duygularım beni yanıltmamıştı. Dupduru bir yüzü vardı. Sımsıcak ellerini tutup sevgiyle öptüm onu. Bana hediye olarak bir çift patik getirmişti. Şuan bu satırları yazarken gözümden akan yaşlara engel olamıyorum. Birbirini hiç tanımayan iki insan böyle derin hislerle sevebilir mi birbirini demeyin sakın! Çünkü biz çok sevdik…
Ve o günden sonra dostluğumuz artarak devam etti, ta ki o kederli haberi alıncaya dek…
Bir gün sayfasında şöyle bir paylaşım okudum;
“Sen çok güçlü bir kadınsın. Neleri atlatmadın ki. Bunu da atlatacaksın inan.” Bu lafı günde kaç kişiden duyduğumu tahmin bile edemezsiniz. Yok ya! Kolayınıza geliyor değil mi, güçlüsün, atlatırsın deyip bırakmak. Yıllarca hep aynı şey, ondan sonra görevini yapmanın verdiği rahatlık… Bencil şeyler! Ne âlâ memleket!
Yok, arkadaş, ben güçlü falan değilim! Zayıfım. Korkuyorum. Üzülüyorum. Bana değer veriyorsan, benimle üzüleceksin. Yanımda olacaksın. Ha, akşama telefonla saçma sapan örnekler vererek değil!
Sessizliğimi dinleyip, sessizce cevap vererek…”
Bu paylaşımı okuyunca içim cız etti. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Ne diyecek, ne cevap verecektim. Düşündüm ve içinden geçtiği gibi cevap vermek istedim. Ona şöyle seslendim; Ne yalan söyleyeyim, senin gibi bir arkadaşı kaybetmekten ben de çok korkuyorum. Ama kaybetmemek için dua ediyorum. Elimden başka bir şey de gelmez ki. Yeri göğü yaratan yüce Rabbim! Derdi verdiğin kuluna derman da ver ne olursun! Verdiği cevap; “İşte bu! Âmin!” oldu.
Ayşe Kadıoğlu Yıldız arkadaşımız, göğüs kanseri teşhisiyle ameliyat oldu ve Rabbimizden şifa, bizlerden dua beklemektedir. Onun için dua eder misiniz arkadaşlar. Biliyoruz ki duanın açamayacağı kapı yoktur.
Not: Aliye Uyanık (Bozok kızı) arkadaşımızın da annesi Hakk’ın rahmetine kavuşmuştur. Kendisine baş sağlığı diler sevgili annesinin mekânı cennet olmasını dilerim.
Emine UYSAL
YORUMLAR
Merhaba Emine Hanım,yine çok güzel bir vefa örneği sunmuşsunuz .Ayşe Hanım'a yüce Allah'tan acil şifalar niyaz ederim.Annesine de Allah'tan rahmet ve af diliyorum.Kalanlara Rab'bim sabır versin.Selam ve saygılarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Saygılar
anneye rahmet, yakınlarına sabır ve başsağlığı
hasta arkadaşımıza da acil şifalar diliyorum...
herşey bizim için rabbim derdin dermanlısını versin
dualarımız onlarla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Biz de bütün yapılan dualara amin diyoruz acil şifalar diliyoruz kardeşim kur an talebelerine bi kurban hediye et derim çünkü bütün sır kuran ve kurban da Allah acil sağlık versin bütün hastalara
Emine UYSAL (EMİNE45)
Hayatımızın gerçekleri maalesef bunlar.
Ölümler, hastalıklar.
Ne demeli?
Nur içinde yatsın vefat eden annemiz.
Ve,
arkadaşımıza dualar mırıldanıyoruz sessiz dünyamızda.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Saygilar
Bu yollardan geçmiş hatta çok da yorulmuş bir arkadaşınız olarak Ayşe hanıma acil şifalar dilerken rabbimden kendilerini yeislere kaptırmamasını moralli olmasını ve güzel günlerin geleceğine inanmasını isterim.
Yüce yaradan hiç bir kulunu aciz bırakmayacak kadar büyüktür.Dualarım kendileri ile.
Aliye hanıma da baş sağlığı ve sabır dileklerimi iletirim.
Selam ve sevgiler.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
EVET KARDEŞİM.DUA HER ZORLUĞUN KAPISINI AÇIYOR.ANCAK İNANARAK EDECEKSİN DUANI.İNŞALLAH O KARDEŞİMİZ O MENHUS HASTALIKTAN BİR AN EVVEL KURTULUR.TANIMIYORUM AMA BENİM YÜREĞİMDE KANSERDEN ÖTÜRÜ YANIK.EŞİMİ KAYBETTİM.BELKİ YARADANIM DUAMI KABUL EDER İNŞAALLAH.BOZOK KIZINA DA BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM.ANNESİNİN MEKANI CENNET OLUR İNŞAALLAH.AMİN.SELAMLAR KARDEŞİM.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Rabbim nerde varsa bütün hastalara ve Ayşe Hanım'a acil şifalar versin. Amin.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Dualarım onunla....
Acil şifalar dilerim.
Ayrıca siz duyarlı yüreği kutlarım
Emine UYSAL (EMİNE45)
Saygilar
Dua'mı ettikten sonra bir yazı paylaşmak istedim sizinle, tebrikler diyorum bu güzel yazı için.Güzel diyorum, vefakar bir kalemin içinden döktükleri çünkü...
Duanın gücü ile ilgili bir yazı okudum, sizlerle paylaşmak istedim:
Duanın gücünü hepimiz hayatımızda bir şekilde yaşamışızdır. Büyüklerin eli öpüldüğünde onlardan dua istenir. dua et yeter denilir. Kiminin parası kiminin duası deyisinde de dikkat çekilmek istenen kelime Duadır. Hayal bile edilemeyecek şeyleri gerçekleştiren, üzgün yüzlerin bile gülümsemesine sebep olan yine Duanın gücüdür. Dua aslında yaratıcıyla olan bağlantının teyidi bir yerde ispatidir. DUA yaptığın kadar kul, kabul edildiği kadar sevgilisindir Rabbin katında.
Duanın gücünü defalarca yasamışımdır hayatımda. Bunlardan birisi 1980'li yıllarda basımdan geçti. Ailece Diyarbakır iline bağlı kaplıcaları ile meşhur Çermik de idik. Annemler sıcak sulara gitmiş,babam ağabeyim civar köylerden birine alış veriş yapmaya -et almaya- gitmişlerdi. Ben de pansiyonda odamda oturmakta idim. Bir ara hafiften kendimden geçtim. Uyku ile uyanıklık arasında bir halde iken söyle bir şey yaşadım..
Babamlar alışverişten dönerken trafik kazası geçirmiş, olay bize intikal ettiğinde alt üst olmuştuk. Bir anda üstüme tahmin edemiyecegim kadar ağır bir yük binmişti. İçimde tarif edilemez bir acı duyuyordum. Üzüntümün boyutu o kadar büyüktü ki acıdan yüreğimde ağrı duymaya başlamıştım. Ama yapılacak bir şey yoktu. İki gözü iki çeşme ağlayarak cenazeleri de yanımıza alarak İstanbul'a döndük.
Ben duygularım alt üst olmuş bir şekilde ağlamaya devam ediyor devamlı ağlıyordum. Cenaze yıkama, tekfin isleri bitmiş gerek babamın gerek ağabeyimin çok sevdiği Fatih Çarşamba İsmail Ağa caminin musalla taşında 2 adet sandukaya bakarak ağlamaya devam ediyordum.O an çok içten gelen duygularla, dilimi değil adeta yüreğimi konuşturarak su duayı ettiğimi hatırlıyorum..
Ey Rabbim senin gücünün ne kadar büyük olduğunu biliyorum ve senden yardim talep ediyorum. Senden bütün bu yasadıklarımı rüya yapmanı istiyorum. Senin buna gücün yeter. Rüya yap, rüya yap diye tekrarlıyor adeta tespih çeker gibi bu sözleri ağlayarak tekrar ediyordum. Bu halde iken çok derinlerden bir ses işittim.
Hafız, hafız Bismillah de kendine gel diye.
Bu ses Annemin -çok sevdiğim- ılık şefkatli sesi idi. Annem başımı okşuyor beni teskin etmeye çalışıyordu. Ablam da gülümseyerek bana bakıyor herhalde çok kötü bir rüya görmüş olmalısın diyordu. Nerdeyse gömleğimin üst tarafları ağlamaktan ıslanmıştı.
Şimdi ikinci bir şok yaşıyordum. Evet! her şey bir anda rüyaya dönüşmüştü. Ve ben hala Çermikteydim. Derin bir nefes alarak -hayatımda en içten söylediğim hamdlerden birini ederek
-Elhamdülillah-dedim. Ancak babamlar hala dönmemişti . Abim de çok deli araba kullanırdı.Yolların ne kadar düzensiz bozuk olduğu da bilinen bir gerçekti. İç alemimde tarif edilmeyecek fırtınalar kopmaktaydı. Dış dünyamda ise annemin bütün ısrarlarına rağmen konuşmayan, kulağı kirişte -babamın tok sesli -Selamun aleykum cümlesini bekleyen birisi vardı.
Duanın gücü ile kehanet arasında gidip geliyor, içimden Rabbim sana inanıyorum diye diye duamı tekrar ediyordum.Asırlar kadar uzun süren bir beklemeden sonra Allahu teala duamı kabul etmiş, müjdesini yollamıştı. Babam, abim -eli kolu dolu- karşımda duruyor, babam hafif terli gülümseyen yüzü ile Selamun aleykum diyordu. Evet tılsım tutmuş duam kabul olmuştu. Babama ağabeyime sarılarak onları öptüm.
Adeta tılsımı bozulur diye uzun bir zaman kimseye bu olaydan bahsetmedim. Babam buzlu ayranını içerken - ağabeyimi kast ederek- "Ağabeyin az kalsın bugün büyük bir kaza yapıyordu" diyerek alışverişten dönerken ucuz ! atlattıkları kazayı bizlere anlatıyordu.
siz siz olun dünyanın dualar üzerinde durduğunu sakın unutmayın ve ona göre yasayın.......
Emine UYSAL (EMİNE45)
Anınızı da ilgiyle okudum. Buna benzer bir rüya da ben görmüştüm ama benim rüyam gerçek olmuştu :(
Bu yazınızi kendi sayfanızda paylaşmadıysanız paylasın lütfen çok güzel bir yazi.
Sevgilerimle
Ayşe KADIOĞLU hanımefendi
dilerim sağlığına kavuşur
derdi veren mevla dermanıda verir
sağlığına kavuşması temennimdir.
BOZOK KIZI nın Annesi içinde ALLAH tan rahmet dilerim.
saygımla
lazuşağı tarafından 11/8/2015 6:01:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
BAZEN GÖRÜP SEVERSİNİZ BAZEN GÖRMEDEN AMA SEVERSİNİZ HEM DE TAM YÜREKTEN.İNSAN OĞLU BAŞINA GELMEDİK KALMAZ.BURASI SINAV DÜNYASI O YÜZDEN UMARIM HER ŞEY GÜZEL OLSUN O KARDEŞİM İÇİN...SİZİN DE GÜZEL YÜREĞİNİZDEN DÖKÜLEN İNCİLERİ TOPLAMAK VE DEĞERLENDİRMEK TE BİZLERE DÜŞTÜ VE BİZ DE DERSİMİZİ ALDIK.NE MUTLU SICAK DOSTLUKLARI YAYAN VE YAŞATAN YÜREKLERE...SEVGİ VE SELAMLA EFENDİM..KUTLADIM GÜNE DÜŞEN BU YAZI ARACILIĞI İLE SİZİ ...SAYGILAR..
Semiray Emre tarafından 11/8/2015 6:19:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Ben önce hiç tanımadığım, hatta yüzünü bile görmediğim Ayşe Kadıoğlu Yıldız Hanımefendi için dua ediyorum. "Allah onu bizlerden ayırmasın Yarabbim."
Sonra; Aliye Uyanık Hanımefendinin annesi için dua ediyorum. "Cenab-ı Allah, O'na Cennetinin en güzel köşesinde güzel bir yer versin."
Ve sonra da sana Emine'm... Sen hiç aynaya baktın mı? Ya da ayna sana gülümsedi mi? Bu ne kadar güçlü bir kadın dedi mi? Nasıl desin ki? Hiç bir ayna konuşamıyor. Ben buna çok üzülürüm.
Kendisini beğenmiş insanlara da bir şey diyemez, güçlü olup, gücünün farkında olmayanlara da...
Güç, bilekten çok yürektedir.
Sen ne güçlü insansın Emine'm.
Allah senin dualarını kabul etsin, yeter. "Bize gerek."
Seni Çok Seviyorum.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Hastalıklar, felaketler, acımasızlıklar, her insanoğlunu bir şekilde bulur ve sınar. Olumsuzluklarla, onların esiri olmadan inançla ve pozitif bir enerjiyle mücadele edebilmek, insan olmanın onurlu ve saygın yönünü bileyliyecek, olgunlaştıracak ve yüceltecektir.
SAKIN ÜZÜLME ve hiçbir zaman YILMA Sevgili Ayşe, adaşım! Bu hastalığı, güçlü moralleri, azimli, inançlı kişilikleriyle yenenleri bilirim.
Göğsümden yükselebilen en dorukta enerjilerle sana dualarımı gönderiyorum.
Güzel haberlerinin sevincimin kaynağı olacağı günü sabırla bekliyorum.
Huzurlu bir mücadele ve şifalar dilerim.
Sevgilerimle.
Canımsın ya şu an gözlerimdeki nem rahat okumama fırsat vermiyor.Nete çok girmemeye çalışsam da sizlerin yanımda olduğunuzu hissetmek bana güç veriyor.evet ikinci ameliyatımı oldum toparlanmaya çalışıyorum. Kemoterapi için güçlü olmam lazımmış. sonraki süreci Allah biliyor.
Bu arada Aliye hanıma başsağlığı diliyorum. Annesine Allah rahmet eylesin. mekanı cennet olsun....
güzel dilekleri için herkese çok teşekkür ediyorum....
A.yıldız tarafından 11/8/2015 1:06:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Senin icin dua ediyorum çunkü benim için çok degerlisin.
Ve inaniyorum ki Rabbim seni evlatlarina ve bizlere bağışlayacak. Sık dişini bu gunler mazide kalacak bir gun.
Sevgilerimle.
Rabbim Acil şifalar versin şair arkadaşa ..selamlarım ile'
Annesini kaybeden sevgili şaire ' de..Baş sağılığı dilerim. Annesinin mekanı cennet olsun.
Duyarlı yüreğinize sevgilerimi sunarım.sayın ' Uysal hanfendi. tebriklerim ile.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
bişey diyeyim mi size
derler ya hani iyilerin başına illahaki bişi gelir, oldukca rahat yaşayamazlar diye
bu deyim mi artık her neyse her mükemmeliyetin ardından boy gösterir
dostluk öyle kolaya patlayan bir şeye dahil değildir ruh ikizini bulunca bu yukarda dediğiniz güzel duygular yaşanır lakin kişinin iç dünyası ne denli güzel ise o denli zirve yaşatır kişiye
yani bu ve bunun tersi duyguların varlıkları ayrı gönüllerde dahil olsa biribirilerini çekerler ki öyle de olmuş
arkadaşınızın tez zamanda sıhhat bulmasını temenni ederim tüm kalbi duygularım ile
yazınız gerçekten son zamanlarda okumaya başlayıp bitirebildiğim nadir yazılardan idi
tebrik eder saygılar sunarım
selametle
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Allah şifalar versin,defter sayesinde yeni dostlar edindik.Tebrik ederim saygılarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Belki sizden çok daha önce tanıdım AyşeYıldız'ı. Sanaldan başlayan arkadaşlığımız gerçekte de devam etti. Hatta Rize'de evinde bile misafir kaldım. Zamana yeniliyoruz hepimiz, bazen kendi sıkıntılarımıza dalıp dostları ihmal ediyoruz. En samimi dileklerim ve dualarım onunla, inşallah diğer çok şeyler gibi onu da atlatacaktır. Benim arkadaşım güçlüdür, yenecektir azmiyle her sıkıntıyı.
Aliye arkadaşımın da annesine rahmet diliyorum mekanı cennet olsun.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Ben sanal dostluklara inanmam ve bu yüzden de hep uzak dururum..
Ama siz güvenmişsiniz ve çok da samimi dostluklar kurmuşsunuz..Sizi kutluyorum.
Arkadaşınıza tüm kalbimle duacıyım.Acil şifalar diliyorum..Ki göğüs kanseri korkulacak bir kanser türünden çıkmış durumda tabi erken teşhis şartıyla. Umarım erken farkedilmiştir. Çok geçmiş olsun.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Burası ne kadar sanal alem de desek, her ismin arkasında mutlaka bir insan var.
Bazıları ile yıllardır tanıdığın bir çok kişiden çok da dost olabiliyor insan.. Bazen
sırf yazışarak da olsa. Çünkü aynı pencereden baktığın zaman yaşama, paylaşacak
ne kadar çok şey çıkıyor ortaya.
Bu gece Ayşe hanımı da katıyorum yaratandan tüm şifa istediğim insanların arasına.
Sevgiler,
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Rabbim şifa versin. Sevdikleriyle var etsin.
Annesini kaybeden sairimize ise sabır diliyorum. Annesinin mekani cennet olsun.
duyarlı yüreğinize sevgiyle selam ediyorum
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Yuce Allah şafi ismiyle şifalar versin..Sadece o ablamıza değil,dua bekleyen tüm herkesi rabbim tasasın dan kurtarsın..Amin ecmain.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Sevgili Emine hanım
Her zamanki gibi duyarlı bir yüreği sergileyerek hassasiyetinizi dile getirmissiniz. Değerli şair ayşe Kadıoğlu nun rahatsızlığı ile Aliye hanım in annesinin Vefaat haberini duyurmussunuz. Teşekkürler efendim.
Ayşe hanıma acil sifa Aliye hanıma da baş sağlığı dilerim. Saygı ile esen kalınız.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Allahtan acil şifalar diliyorum. İnşallah sağlığına kavuşur.
Siz de güzel bir vefa örneği göstermişsiniz Emine Hanım.
Saygı ve slemlarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Allah şifa versin sevdiklerine bağışlasın...Biliyorum çok zor ama bu hastalığı yenen çok insan biliyorum...Allah o güzel şair yüreğine mutlaka şifa verecektir...Biraz sabır sadece...Sevgi en güzel ilaç sevgimle...
Aliye Uyanık hanımın annesine de rahmet dilerim.. Mekanı cennet olsun....
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Allah yardımcısı olsun,anlamlı bir yazı olmuş,yüreğine sağlık,saygılar,selamlar.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Her şey sanal değil canım....Face*okta gördüm yazını içim acıdı üzüldüm...Kendisini senin gibi görüp tanımasamda hep takip edip, hanımefendiliğinden takdir ettiğim bir bayandı. Rabbimden acil şifalar vermesi için her namazımda dua edeceğim.
Ben biliyorum ki burada kurulan bağlar çok güçlü..Gerek benim ameliyatımda gerek kızımın ameliyatında bunu çok iyi anladım...Günlerce beni aradınız kızımı sordunuz dualarınızı esirgemediniz. İnsanlık işte budur...
Seni belki görmedim ama şuna şükrediyorum iyi ki arkadaşımsın... Böylesine duyarlı böylesine içten böylesine candan olduğun için teşekkür ediyorum canım...Sevgilerle ve dualarla
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Sevgili Ayşe Kadıoğlu hanıma acil şifalar diliyorum tüm yüreğimle. Dualarım onunla.
Vefalı yüreğiniz dert görmesin Emine hanım.
Sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Sizce Edebiyat Defteri ne ?
Sadece şiirlerin,yazıların yazıldığı,okunduğu sıradan bir site mi?
Bin kere hayır.
Edebiyat Defteri işte bu,
Dostluk bu.
Arkadaşlık bu.
Vefa bu.
Kardeşime geçmiş olsun diyorum. Allah yardımcısı olsun acil şifalar versin.
Emine Hanım.
Sen kendine yakışanı yaptın.
Sağ ol.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Ayşe Kadıoğlu Yıldız hanıma Allah'tan şifa vermesini diliyor, duyarlılığınızı kutluyorum.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Sessiz sessiz ta uzaklardan dogru aglatti yine. Icime dokulen her damla arkadasimin sevgisiydi.
Emine arkadasim tesekkur ediyorum bu hisli duygulari bizimle paylastigin icin.
Rabbim onu evlatlarina bagislasin, yine eskisi gibi saglikli olsun dilek ve dualarimla.
Sevgimle selamliyorum o guzel yuregini.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle
Canım sevgili arkadaşım hemen şu an yazını okuyunca öğrendim sevgili Ayşe Kadı oğlunun hastalığını, inan çok üzüldüm rabbimden acil şifalar dilerim, umarım kısa zamanda düzelir ve sağlığına kavuşur tıp oldukça çok ilerledi bu konuda, korktuğumuz yere varmasın gülen yüzüne keder düşmesin arkadaşımızın.. vefakar yüreğinden öptüm sevgili dostum..
BOZOK KIZI tarafından 11/7/2015 6:26:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nurefşan.
BOZOK KIZI
Emine UYSAL (EMİNE45)
Basin sağ olsun, anneciğinin mekanı cennet olsun inşallah.
Sevgilerimle