- 392 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gözlerinde bir hayalin ömür ne kadardı bayan
Nasıl özlemişim, özlemişiz. Gözlerine baktıkça mutlu olmaktı sevmek. Gözlerin, bakınca farklı hayat yaşatan gözlerinÖzlemenin en güzel yanı onu yeniden görmek sanırım. Bazen sadece gel demek istiyorum. Ama cevabını bildiğim soruyu soramıyorum O kadar kırıldım ki, hep gitmem gerektiğinden Bir kere gitme dese her şey değişecek ama bilmiyor ki. Aynı şarkının farklı mısralarıyız biz. Hiç denk gelemiyoruz ama aynı şarkıdayız. Böyle bizim hikayemizde aynı aşktayız ama farklı yerlerde Düşüncelerimin beynimi yok ederken, ben sensizliğe bir adım daha yaklaşıyorumAnlamı yok sözlerin, çığlıkların Zaten sessizliğe bürünmüş, bir çift cümle var dudağımda kalan, boşuna söylenmeyi bekleyen ’Seni Seviyorumla rHiç olmadık zamanda, hiç olmadık anlarda bulmuştum seni. Notası eksik şarkı gibiydik. Söyleniyorduk ama bir adımdan öteye gidemiyorduk. Artık buruk bir hüzün bırakıyorsun içimde, yeri dolmayan koca bir boşluk. Hep en iyiyi yaşattın bana, sonra bunları yaşatmamış gibi kötüyü yaşattın. Tanıdığın gibi kaldım ben, sevdiğin gibi. İlk anda nasılsam öyle kaldım, ama sen pes ettin. Bile bile sevdin, bile bile gittin. Hem gideceksen, pes edeceksen niye gelirsin kiİşte, cevapsız kalan bir soru daha Zaten, içimize attıklarımızı dile getirse, ne sen kalırsın, ne ben kalırım Gözlerinde bir hayalin ömür ne kadardı bayan , bir bilsem belki hayali olup öldürür belki gözlerinde, belki yaşamadan ölmenin ne demek olduğunu gözlerinde yaşayarak anlarim .
Dedi o güzel çocuk
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.