- 819 Okunma
- 7 Yorum
- 2 Beğeni
---A--N--L--A--Y--A--N--A---
.
Aslan kayalıklardan yuvarlanmış. Her tarafı kırık yatıyor. Tüm orman ahalisi "Geçmiş olsun"a geliyorlar.
Tilki de geliyor.
İki de bir "Tüh, tüh kralım çok yazık oldu" diyor. "Senin canın çekiyordur, istersen gidip bir kaç geyik falan avlayıp getireyim."
Aslan ’ya sabır’ diyor habire.
Bir böyle, iki böyle derken aslan dayanamıyor artık.
"Ulan tilki, beni bu dert öldürmez de, senin şu lafların kesin öldürecek..!"
Suat Zobu
05.11.2015
.
YORUMLAR
Tilkiler, çakallar, sırtlanlar...bilirler ki, ustam, orman sakinlerinin bir arada olabilmelerinin nedeni ve garantisi aslandır...
Sonunda hepsi aslanın dediğinde birleşirler...
Bilirler ki ormanı satmayacak olan sadece aslandır...
Ormanın tarihinden bilirler bunu...
Masalın sonunda aslanın çok güldüğüne inanıyorum...
Selam ve saygılarımla.
Suat Zobu
Onur verdin Ustam VAROL. Selam ve saygımla.
muhterem mesajı vermesine vermişsiniz lakin , aslan yerine koyduğunuz bizim ki biraz kır dilkisine benzemiyormu
aslında aslan kim biliyormusun, her şeye rağmen davasından vazkeçmeyenler ama böyle devam ederse etrafında sinirlendiren bir tilki dahi bulamamış olacak.
Suat Zobu
Selam ve saygılar Üstadım. Onur verdin sağol.
Suat Zobu
Harikasınız üstadım gülümsettiniz beni de..
Anladım merak etmeyin aldım mesajınızı:):):))
Emeğinize, usta kaleminize alkışlar bıraktım.
Saygılar...