- 1358 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
CANIM TORUNLARIM
Soğuk mu - soğuk bir sonbahar günü, 26 KASIM 2014 sabah saat 08:40 gösterdiğinde dünyaya merhaba diyen bir ağlama sesi geldi kulaklarımıza.Duygu dolu o anı yaşarken,daha üç dakika geçmemişti ki ikinci bir ağlama sesiyle şaşırmıştık.Kimimiz sevinç göz yaşları döküyor,kimimiz mutluluktan uçuyordu.
Acaba erkek mi,kız mı diye düşünürken görevli hemşire müjdeyi verdi Allah ikisini birden münasip görmüştü.
Ne zaman getirirler acaba diye uzunca bir süre sabırsızlık ve heyecanla beklerken nihayet kalacakları odaya getirildiler.Aman Allah’ım çatık kaşları,kırpık gözleri,açmaya çabaladıkları o minnacık elleri ve ay gibi parlayan yüzleriyle minik mi,minik ama siz bakmayın benim minik dediğime maşallah nur topu gibi iki bebek "erkek" olanı 3.800 kg,"kızımız ise 3,650 kg.
Biliyor musunuz öyle sevinç verdiler ki kalplerimize hepimiz çocuklar gibi şendik bakmaya kıyamadık yüzlerine.
Dedeniz olarak diliyorum Allah’tan uzun ömürlü olursunuz.Sizlere sağlık,mutluluk,şans ve yaşama sevinci diliyorum,en güzel günler sizin olur inşallah.
"HAKAN AYAZ ve ELA DERİN"
Ne olur o minicik ellerinizle sıkı tutunun hayata Allah izin verirse yıllar geçtikçe büyüyecek bizlerinde yardımıyla hayat şartlarına kendinizi alıştırmaya çalışacaksınız.
Sevgili torunlarım iki kardeş birbirinizi ömür boyu kırmayın el,ele tutuşup her zaman birbirinizin yardımcısı aynı zamanda da koruyucusu olun.Annenize ve babanıza karşı güler yüzlü ve saygılı olun onlardan habersiz,onların hayır dualarını almadan bir işe kalkışmayın.İyi arkadaşlar edinin,kötü alışkanlıkları olan ve size zarar verecek arkadaşlardan uzak durun,onları annenizle,babanızla tanıştırın.Okul çağınız geldiğinde öğretmenlerinize,büyüklerinize karşı lütfen saygılı olun,arkadaşlarınızla iyi geçinin,gençlik çağına geldiğinizde yaşadığınız bu ülkeye,bu Cumhuriyete ve bu Cumhuriyeti kuran büyük önder "ATATÜRK’E" (Mustafa Kemal) sahip çıkın.Ülkeniz için çalışıp,ülkeniz için mücadele edin,laik bir Türk vatandaşı olarak yaşayın fakat hiçbir zaman dininizden şaşmayın.Eğer bu şekilde yaşayıp dedenizin bu öğütlerine sahip çıkarsanız inanıyorum ki ömür boyu hiç bir zorlukla karşılaşmayacak ve Allah’ın izniyle çok değerli iki insan olacaksınız.
Beni sorarsanız aslında hiç bir şeyin tadı kalmamış küsmeye başlamıştım yaşama ve dünyaya ama şimdi yaşıyorum,gülüyorum ve hayata daha bir sıkı sarılıyorum sizin sonsuzluğun’uzla.
Benim küçük canlarım yaşadığım sürece hep yanınızda olacağım ben sizi doğduğunuz gün kalbime kazıdım torunlarım diye.Sizi unutmak,sizi görememek,sizi ağlatmak.sizi üzmek mümkün değil çünkü ikiniz de benim bir tanem siniz.
Sevgili torunlarım öyle tahmin ediyorum ki siz bu satırları okuyup,anlama çağına geldiğinizde ben sizlerden çok uzakta olabilirim,fırsatını bulup vaktiniz olduğunda ziyaretime gelirseniz sevinirim nerede olduğumu merak etmeyin zamanı gelince anne ve babanız size nerede olduğumu söyleyeceklerdir.
Sizden son olarak şunu istiyorum.
Lütfen iki kardeş birbirinize bir ömür boyu sıkı,sıkıya sarılıp tek bir güç,tek bir kuvvet olun,birbirinizin kalbini sakın kırmayın,yalandan ve kötü sözlerden uzak dürüst birer insan olun ki anne ve babanız da sizlerle gurur duysun.Unutmayın ki sizin üzerinizde onların çok büyük emekleri olacak.Allah size uzun ömürler versin
Hakan ve Ela şunu bilin yeter. "DEDENİZ SİZİ ÇOK SEVİYOR"... 04/11/2015
Adil Muzaffer
YORUMLAR
Amin..ALLAHIM uzun ve hayırlı güzel ömür versin inşallah..tatlı güzel bebeklerinize..maşallah....kutlarım efendim.sizleri..gül diyarından selamlar
Adil Muzaffer
Sağlık ve afiyetler diliyorum.
Saygılar...