- 721 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
SEÇİM BİTTİ BARIŞALIM ARTIK
Seçimler bitti, kazanan belli oldu ama yine de kimin kazınıp kimin kaybettiğini yalnızca Allah bilir.Biz bunları bir köşeye bırakalım unutalım seçimi ...
Şimdi seçimler yüzünden canımız, dediğimiz sevdiklerimizin kırdığımız kalplerini onarmaya çalışalım gerçi ben çok uyarmıştım gerek sosyal medyadan takipçilerimi ,gerekse dışarıda arkadaşlarımı ama başarılı olduğumu söylemem.
Evet seçimler bitti ama insanlar hala kırıyorlar birbirini kazanan taraf zafer sorhoşluğuna yeniliyor kaybeden hırsına kaptırıyor kendini küfürler ediyorlar birbirlerinie. bunlar bişey değil birbirine giren kavga eden birbirinin canına kast edenler sayısı azımsanamıyacak kadar fazla.
Kazana ve kaybeden arkadaşlara diyorum hepsine sesleniyorum dilinize sahip çıkın ki diliniz sizi dininizden çıkarmasın.
Seçimler bitti artık beğensekte beğenmesekte değiştiremeyiz ve artık bırakabiliriz artık birbirimizi kırmayı.
Barışabiliriz artık siyasetçilerin sahte vaadleri yüzünden kırdığımız gerçek dostlarımızla.Bir çay daha ısmarlaya biliriz artık arkadaşlarımıza, bir gül daha alabiliriz artık sevdiğimize. Bırakabilir artık insanları bölmeyi.Aralarında bırakalım artık sağcı ,solcu ,ocu ,bucu diye ayırmayı. Hadi sarılıp bir olalım , kardeş olalım artık en karşıt görüşlü arkadaşımızla arayı fazla soğutmadan onaralım artık kırdığımız kalpleri. Barış ,huzur,kardeşliğin olduğu, ayrımın olmadığı bir Türkiye , kavganın olmadığı birlik olmuş bir İslam coğrafyası ,barışın hüküm sürdüğü bir Dünya dileği ile KARDEŞLİKLE kalın
YORUMLAR
fahri yusmak
saygılarımla..
Gelin birlik olalım, işi kolay kılalım...sevelim, sevilelim dünya kimseye kalmaz...( YUNUS EMRE)
fahri yusmak
İyimsersiniz...
İyimserlik iyi şey ve iyimser olmak lazım...
Fakat...
İyimserlik, karşınızdakinin iyi olduğu kadar geçerlidir...
İyimserlik Truva'nın sonunu getirdi...
Evet, biz bir kez daha iyimser olmak zorundayız ve bir kez daha sonucunu karşılamaya da yazgılıyız...
Tabii bu sadece biz sade vatandaşlar için geçerlidir...
Güvenliğimizden sorumlu olanlar için değil...
Bu anlamda...
İyimseliğimizle tutarlı olmak üzere, ihtiyatı da elden bırakma sorumsuzluğuna boğulamayız...
Çünkü kurtlar sofrasındayız ve dezenformasyon diye bir şey var...
Öyleyse...
İyimserliğimizin isabeti, kötümserlik politikası yapanların söylem değişikliğine bağlı...
Kimbilir, belki de tutar, göle çalınan maya...
Niyet hayır, akibet hayır olsun...
Saygılarımla.
fahri yusmak
Bizim gibİ sade vatandaşlara gelince siyasiler sert söylemleri ve sahte vaatleri yüzünden birbirimize düşman kesildik onlar ne söylerse söylesin bizim kardeşliğimizi bozmamız ve kayga etmememiz lazım. Onları sert söylemlerine kulak asmamalı ne kadar sert konuşurlarsa bizim daha güçlü bir biçimde sarılmamız lazım birbirimize. Yoksa kötü durumda olan ülkemizin daha da kötüye gidiceği aşikar ...
Biz birlik oldukça siyasilerinde söylemleri değişieceğine ve sert söylemde buluanan liderlerin söylemleri değişmezse; Türkiye de ne kadar imkansız gibi görünsede halk tarafından değiştirileceği ümidindeyim ve ülkemiz belki zararın burasından döner Barış ve huzurun hakim olduğu bri Türkiye, Türkiye´nin barışın lideri kardeşlikle kenetlenmiş bir Dünya diliyorum ...
Saygılarımla.