- 1698 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Vatansız Gelecek Olmaz
Vatansız gelecek olmaz !
Pkk yine mecliste !
7 haziranda pkk meclise girdi diye ortalığı kasıp kavuran akp ve akp ye oy verenler nedense bu sefer suskunlar !
Sizin tek derdiniz iktidar çünkü !
Öcalan haini başkanlık sistemini destekleye biliriz demişti vakti zamanında akp hdp ile Öcalan’ın emir vermesi üzerine yeni anayasa ve Başkanlık sistemini mecliste onaylayıp buzdolabındaki çözüm sürecini de tekrar önünüze koyarsa Ülkücüler nerede demeyin !
Seçimlerden önce kime sorarsan ülkücü kime sorarsan mhpli ama seçimlerde akpli ! Başbuğ Alparslan Türkeş in bir sözü vardır davadan döneni vurun eğer ben dönersem benide vurun diye ! Davayı satan sırf devlet bahçeli o koltukta diye oy vermeyen ler bahçeli ye oy vermediniz ama osloda Dolmabahçe de teror örgütü lideri olan Öcalan in şartlarını okutup kabul eden akp ye oy verdiniz ! Türkiye Cumhuriyeti teröristtir diyen siwan perverle barzaniyle benim ülkemin topraklarında Türk topraklarında el ele kol kola gezen akp ye oy verdiniz ! Türk milletine Atatürk’ün itleri diyenleri tutuklatmayan ceza vermeyen Asmayan akp ye oy verdiniz ! Zinayi serbest bırakan domuz etini kasaplık hayvan sınıfına koyan akp ye oy verdiniz Türk bayrağının ismi değiştirilmelidir diyen apo Kürtlerin lideridir diyen 5 yıldır paralel yapı suriye ve terör örgütü PKK tarafindan kaldırıldığını idda eden akp ye oy verdiniz ! Amerikan askerlerinin evlerine sağ salim dönmesi için dua ediyorum diyen akp ye oy verdiniz !
Evet haklısınız yol yaptılar onlar hastane yaptılar vatan elden gitmiş ne çıkar ! Ama şunu sakın hiç bir zaman unutmayın ki vatansız gelecek olmaz !
Muhammet YARAR