- 542 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
"MI-Mİ-Kİ" LER
“MI-Mİ-Kİ” LER…
Geçenlerde bir otobüs yolculuğu sırasında arkamdaki koltuklarda oturan iki kişinin konuşmaları çalındı kulağıma istemediğim halde. TC nin ve ATATÜRK ün resimlerinin ve de bayrağımızın kırmızı renginin de kaldırılacağını söyledi birisi diğerine “çok üzülüyorum” diyerek.
İnanamadım elbette.
Olacağını da sanmadım ama.
Yine de düşündüm durdum işte acabalarla kafamın içindeki.
Ateş olmayan yerden duman tütmez ki diye.
Neden ATATÜRK ün resimlerini kaldırmayı düşünürler ki
Yerine kimi koyacakları belli olmadığı halde
Neden TC yi kaldırmayı hesaplarlar ki
TC siz yaşamanın güç olduğunu, TC nin bir çimento olduğunun bilindiği halde
Neden bayrağın kırmızı rengini değiştirmeyi düşlerler ki
Yerine bir başka rengin uymayacağının zaten belli olduğu halde
Onlar da bizim bu bildiklerimizi biliyorlar mutlaka. Hatta bütün bunları bilerekte yapıyorlar belki de, taviz verme açısından sanırım. Terör biter, göl maya tutar belki diye. Nasrettin hoca misali.
Tutar mı tutmaz mı bilemem ama bir şeyi çok iyi bilirim.
Taviz verenlerin hep kaybettiklerini.
Acaba ATATÜRK taviz verseydi İstiklal harbini kazanabilir miydi ki.
Acaba ATATÜRK taviz verseydi yüzyılların saltanatını kaldırabilir miydi ki.
Acaba ATATÜRK taviz verseydi TC yi kurabilir miydi ki.
Acaba kurmasaydı doksan yıldan beri halkın içinden gelen yöneticiler oralarda olurlar mıydı ki padişahlık düzeni varken.
Bütün bunları bir kenara koyalım.
Acaba pkk nın biteceğini sananlar buna gerçekten kendileri de inanıyorlar mı ki.
Yıllardır her türlü yasa dışı işleri yapan bu örgütün bütün dış güçler tarafından desteklendiğini bilmiyorlar mı ki.
O dış güçlerin yıllardır TÜRKİYE yi ele geçirmek için her türlü entrikayı çevirdiklerini görmüyorlar mı ki.
Bunun sonunda TÜRKİYE yi bölünmeye götüreceğini hesaplamıyorlar mı ki.
Ve bölünen ülkelerin çoğunun iki yakasının bir araya gelmediğini görmüyorlar mı ki.
İşte IRAK.
İşte SURİYE
İşte MISIR
Bunlar en yakın örnekler değil mi ki.
Lütfen bakalım etrafımıza ve iyi düşünelim.
Acaba elindeki silahla kapı önünde bekleyen terör örgütü ile çözüm başarılı olabilir mi ki.
Başkanlık sistemi ile geleceği düşünülen o eyalet sistemi TC yi ortadan kaldırdıktan sonra herkesi mutlu edebilecek mi ki.
Çözüm diye isimlendirilen bu sonucu bilinmeyen proje ülkeyi yukarılara taşıyabilecek mi ki.
İşte bu “mı-mi-ki” ler çözülmesi zor bir bilmece gibi duruyor önümüzde.
“Ölümler olmasın, analar ağlamasın” hepimiz istiyoruz ama ileride daha çok ölümler, daha çok analar ağlamaz mı ki.
Umarım otobüste duyduklarım dedikodudan ibarettir.
Endişelerdeyiz.
Hesapların düzgün yapılması gerekiyor sanırım.
İnşallah göl maya tutar…
Her şey hepimizin hayırına olur inşallah…..
Hepinize saygılar….
Hüsnü SÖNMEZER 25.aralık.2013
YORUMLAR
düşüncenizi okudum, içeriği güzel ama yazım yanlışınız çok maalesef üzülerek bunları eleştirmek zorundayım. Niye paragraf yaptınız her satırı ve ayrıca her satır niye büyük harfle başlıyor. Metin deyince bunların hepsini kapsıyor bence sadece düşünce yetmiyor.