- 524 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kıbrıs Gezisi -1
Uyduk uşağın aklına, geçtik- gittik Kuzey Kıbrıs Türk Cumhûriyeti Devleti’ne...
Geçtiğimiz hafta sonu, 3 günlüğüne uçup- gittim.
Amacım, Türk Yurdu olan Kıbrıs’ın kültürünü ve târihî yerlerini, illâ da Vatan Şairi Namık Kemâl’in zindan hayatı yaşadığı Gâzimağusa’daki yerini görmekti.
Kısa ancak, disiplinli ve çok faydalı bir seyahat oldu.
Direksiyon ve trafik akışının sağdan olduğu, benzinin litre fiyatının 3 Lira olduğu yerde, kirâlık taksi ile üç günde 350 Km. yol yaptık, elimizde gezilecek yerlerin listesi ve akıllı telefonun navigasyon yönlendirmesi ile "dön baba dönelim, hacılara gidelim" misâli bir Kıbrıs turu...
Güney Kıbrıslıların bizim tarafa rahatlıkla gelebilmesini, ancak; bizim halkımıza taraflı ve kısıtlı davranılmasını hazmedemedim. Türk Olduğumuzu bir kere daha burada gördüm ki; hep iyiniyetliyiz... düşmana bile.
Uzun yazmaya, Sizi yormaya kıyamam.
Sağlıcakla kalınız...
kadiryeter Kadir Yeter.
01.11.2015 Milletvekîli Genel Seçimi günü. TRABZON.
YORUMLAR
Faydalı bir seyahat olduğuna eminim.
Gördüklerinizi anlatacağınız en az birkaç günlük seri yazı hazırlayabileceğinizi tahmin ve ümit ediyorum.
Selâmetle...
kadiryeter
Sağolasın, "muhacir bozkurt" Mustafa KÜTÜKCÜ Ustam...
Yazı başlığının sonuna - 1- diye yazmadım; olur ki, tezden ikinci ve devâmını geciktiririm diye. O ki, ümid doğdu; birlikte bana borç doğdu...
İlginize ve yorumunuza teşekkür ve Selâm ederim...
kadiryeter
01.11.2015 Milletvekili Genel Seçimi gününde.
TRABZON.