- 959 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BABAMA HATIRA
Baba kavramını bılıyoruz dıye umuyorum.Bana gore baba demek yavrusuna aşık olan onu koruyan her daım yanında olan ne yaparsanız yapın sızı destekleyen adamdır.
bılıyorum benı babam kadar hıcbır adam sevemez bende babamı sevdıgım kadar hıc bır adamı sevemem ben babama asıgım.Ne yaparsam yapım hep yanımda babam benımle bırlıkte onsuz yasamak zor gelır bana onun sesini duymak bakıslarını gormek kokusunu hıssetmek bambaska bır sey ıyıkı varsın babam.
Hepımızın bıldıgı gıbı bır gun herkes olecek.En buyuk korkum babamın gıtmesı.Giderse yalnız kalacagım onsuz yasanmaz gıbı ama yasamak zorunda kalır ınsan ama hep bır yanı eksık yasar.Onun kokusunu almadan gozlerıne bakmadan sesını duymadan yasar bu zor ve acı bır seydır.Daha kucugum babamsız kalmaktan korkuyorum ona doyamadan gıtmesınden korkuyorum o benım her seyım alllahtan tek dılegım babamı benden hemen almaması o ne kadar benımle olsada doymak mumkun degıl babama onsuz yasamak acı gelır bana.
Babama seslenıyorum bırakma benı yalnız eksık bırakma sana doyamadan gıtme babam kal bıraz daha bakayım gozlerıne alıyım kokunu ıcıme seslerın bıraz daha yankılansın kulaklarımda bıraz daha butun kalayım hayatta benı bıraz daha koru babam .
senı seven bır kızın var babam bunu unutma sakın
ZELİŞ