Devlet Memurluğu..!
Devlet Memurluğu..!
Devlet dairesinde (bünyesinde) Devleti temsilen görev yapmak her kul’a nasip olacak bir ayrıcalık değildir,
Devlet kutsal bir müessedir zira VATAN sathında hayatını idame ettiren İnsan’ından Hayvanın’dan Otun’dan Böceğinden mesuldür ve sorumludur...
Hal böyleyken Devlet i temsilen, Devlet dairesinde hizmet’de bulunanda bu şuur da olmalıdır.. bulunduğu kurumun ayrıcalığı olduğu nisbetde’de sorumluluğu ağır ve kutsaldır.
Teşbih de hata olmazsa Dünyada iken Sırat üzerinde olmanın hali de denilebilir..
Yaptığı vazifenin kütsiyetinden bi haber olup görevini süistimal eder ise ki ALLAH muhafaza... hem dünyası hem de Ahireti berbat olur...! ama mutlaka ve mutlaka olur...!
Ahiret deki hali ne olur elbet de ki bilemem ve bilemeyiz.. ancak yoktan var edenin malumudur..
Ancak Dünyada iken ne olacağı hakkında az çok bilgim ve fikrim var...
Hizmetine talip olduğu Devlet e Hainlik edenin gün gelir devası mümkün olmayan dertlere "düçar" olması kaçınılmazdır..
Bir gün ama bir gün mutlaka başına gelir sonu berbat olur. yokluk sefalet ve rezillik içinde kuduz köpek gibi debelene debelene inleye inleye GEBERİR..!
Devlet yine yerindedir, Millet yine keyfindedir, Ağaçlar yine yeşerir,
Anneler yine bebeklerini emzirir...
ve en nihayet "Pislikler" GEBERMİŞTİR...
Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.