LAİK TÜRKİYE CUMHURİYETİMİZ 92 YAŞINDA. DÜNYA DÖNDÜKÇE BİZDE ONU YAŞATIP ÖLÜMSÜZ KILACAĞIZ
TÜM TÜRKİYE HALKININ CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN. LAİK TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ KURUP BİZLERE BIRAKAN BAŞTA ATATÜRKÜMÜZÜ VE KURTULUŞ SAVAŞI KAHRAMANLARIMIZI MİNNET VE ŞÜKRANLA ANIYORUZ. HEPSİNİN RUHLARI ŞAD, MEKANLARI CENNET OLSUN. BU CENET MİSALİ VATAN TOPRAĞINDA YAŞAYAN TÜM TÜRK TOPLUMU VE BİREYLERİ OLARAK TÜM KAZANIMLARIMIZI, ÖZGÜRLÜK VE MUTLULUKLARIMIZI LAİK CUMHURİYET REJİMİNE BORÇLUYUZ. BU GÜN MEVKİ VE MAKAM SAHİBİ OLANLAR, EKONOMİK VE SİYASİ ÖZGÜRLÜKLERİNİ KAZANARAK TÜRK DEVLETİNİN EN YÜKSEK MAKAM VE MEVKİLERİNDE BULUNUP, EĞEMEN OLANLAR, BU SİYASİ ÖZGÜRLÜKLERİNİ VE EĞEMENLİKLERİNİ KESİNLİKLE LAİK CUMHURİYET REJİMİNİN VE ONUN GÜZİDE KURUMLARININ SAYESİNDE ELDE ETTİKLERİNİ ASLA UNUTMAMALIDIRLAR. LAİK CUMHURİYET REJİMİMİZ, BU VATAN TOPRAĞIMIZDA YAŞAYAN TÜM İNSANLARIN VARLIK VE YAŞAM TEMİNATIDIR. LAİK CUMHURİYET REJİMİMİZİ GÖZLERİMİZİN NURU GİBİ, YAŞAMIMIZ VE EN KIYMETLİ VARLIKLARIMIZ GİBİ KORUYUP KOLLAMAK EN ZORUNLU VATANDAŞLIK VE VATANSEVERLİK GÖREVİMİZDİR. ZAMAN VE SÜREÇLER İÇİNDE, ÖNÜMÜZE ENGELLER ÇIKABİLİR, DÜŞÜP - KALKMALAR OLABİLİR; AMA CUMHURİYETİN SAĞLAM VE ÖLÜMSÜZ KURALLARINA, ETKİN ANLAM VE DOKTRİİNLERİNE SARILMAKLA HEPSİ OLUMSUZLUKLARIN HEPSİ ATLATILABİLİR. ÇÜNKÜ CUMHURİYET REJİMLERİ HER TOPLUMUN, TÜM İNSANLARIN, ÖZGÜRLÜK VE MUTLULUĞA KAVUŞMASI İÇİN REDDİLMEZ BİR YAŞAM BİÇİMİDİR.
KEMAL POLAT 29.10.2015
YORUMLAR
kempol
Kederli
Bazan durumumuzdan ötürü sinirden ateşim çıkıyor, bağışlayın.
Cumhuriyetin kasapları er-geç gidecekler eminim tabii bundan.
Saygı ve selamlar
kempol
Size çokça sevgiler sunuyorum iyi geceler dileklerimle. Önemssendiğinizi bilin.
Kemal Polat
Kederli
Yerden göklere kadar haklısınız beyanlarınızda. Elbette Cumhuriyet milyonlarca şehidimizin kanıyla ulu ömder Atatürk'ün (nur içinde yatsınlar ve yatacaklarından da eminim) kazanılmış en kıymetli varlığımızdır.
Bu denli bir değer ortada iken demokrasi ilkelerinin birer birer yok edilmesi -size samimi söyleyeyim- beni iki yıldan buyana depresyona soktu.
Ben ne herhangi bir partiyi tutmam da aslında.
Benim en çok karşı olduğum ve devlet mekanızmasını elinde kuklacı gibi oynatan, adını bile ağzııma almaktan nefret ettiğim Beştepe ''ağasıdır.''
Tutumu, kahvehane siyatsetçisinden farksız, kabadayı tavırlarla nasıl olur da bu memleti bu halk böyle bir insana emanet eder, aklım almıyor.
Kendi görüşümle;
-Dini imanıi kullardan utanmadan ve Allah'tan korkmadan siyasi sinsi emellerine alet eden,
-Bu yaşına gelmiş, fakat bir dünya dili İngiilizceyi 3-5 kelimeden bile fazla öğrenemiş,
-Vatandaşa, destursuzca ''al ananı git'' deme cesareti gösteren,
-''evdeki yüzde elliyi zor tutuyorum'' ifadesiyle alenen zorba ve şiddet yanlısı niyetini apaçık ortaya koyan ve halkı bu ifadeyle tam ikiye bölen,
-aklı kısa olmalı ki veya insanları sinsi ihtiraslarıne alet ve oyuncak yapacak kadar arsız....
vbg. devlet adamına zerre kadar yakışmayan tavırlar sergileyen
bir insana -Allah aşkına siz deyin- nasıl olurda benim cumhurum diyebilirim ve o makamda kalmasına kayıtsız kalabilirim.
Bir de yurtdışında TV kanallarında alay ve komedi olması va ya;
beni ne kadar yaraladığını tahmin edemezsiniz.
Siz söyleyin -kurban olduğum ağabeyim- aklıselim bir insan,
bu denli yalancı, riyakar, dümenci, aldatıcıi kışkırtıcı, sahtekar vs. bir kişinin devletin başında olmasına nasıl tahammül eder!
Ben edemiyorum zerre kadar vallahi.
(Alllah müstehakkını versin, en beter beddualarım da onun için).
Gerçi; dua-beddua ile biryere erişmesi zor, ama en azından içimi döküyorum.
Kusura bakmayın, sizinde vaktinizi çaldım.
Ama size, girişilerinizden ötürü müteşekkirim, bilesiniz.
Sonsuz samimi selam ve saygılarımı gönderiyorum.
Esenlikle kalın, Mevla size sağlık afiyet versin işinizi kolay, geleceğinizi
aydınlık etsin....
Hoşça kalın.
-
kempol
Çokça sevgilerimle selamladım sizi. Kemal Polay
Neredeler o vatan millet sakarya Nidaları ile yeri göğü çınlatan kahraman şairler .
ne güzel bir gün her şeye rağmen o güzel şanlı Bayrağımızı göklerde nazlı bir gelin gibi süzülürken gönlerde dalga dalga savrulduğunu görmek ; ne güzelllll ''
92 .Cumhuriyet Bayramımız Kutlu olsun ..
ne 'Mutlu Türküm . diye bilene ..
Selam ve Sevgi ile Efendim Hürmetler..
..
kempol
Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamladım sizi. Kemal Polat
kempol
Kemal polat
kempol
Göktürkmen
Bağımsızlık savaşınını taçlandıran Cumhuriyet Bayramını bu vesileyle kutluyorum sayın hocam..daha ileriye daha yeniye;teknolojide sanayide, tarımda ,eğitimde hiç durmadan hiç yılmadan canla başla ...
emeğinize yüreğinize sağlık sayın hocam..
kempol
Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamladım sizi. Kemal Polat