- 576 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Bugün Doğanlara Müjde...
Hayâtımda iki kişi tanıdım; doğduğu yer ve doğum günlerinden çok heyecan duydum.
1- Muzaffer Bozali: Türkiye Cumhûriyeti Devleti’nin kurulduğu gün olan:29 EKİM 1923 Târihinde doğması sebebi ile babası: "Cumhûriyeti kurmakla muzaffer olduk" deyişinden, oğlunun adını Muzaffer koyması...
2- İsminin yazılmasını belki istemez diye eklemiyorum; Atatürk’ün doğduğu Selânik’te doğmuş olması... Bu sevgili insanla birlikte fotoğraf çekildim ve fotoğrafı, Atatürk’ün çerçeveli portresine, camın üstünden ekledim.
Ömrümde ilk defâ Selânik doğumlu güzel bir insanla tanıştım. Kızını Trabzonluya verdi(K); kızı ve dâmadı ile dostluğumuz var.
Bu güzel insanın bize göre bir ayrı özelliği daha var ki, bizlerde yoktur... tanıdığı insanlarla karşılaştığında, bu kişinin birinci derece akrabâlarının hal- hatırlarını, teker- teker soruyor. Geleneklerinde bu varmış.
YÜCE TÜRK MİLLETİ OLARAK, KUTLU CUMHÛRİYET BAYRAMIMIZI TEBRİK EDERİM...
kadiryeter Kadir Yeter.
29 EKİM 2015 PERŞEMBE. TRABZON.
YORUMLAR
ne güzel iyiki doğmuş...ve nerede o eski saygı dolu kişi ve kişiler.. sevgilerim ile.efendim.
kadiryeter
Sağolun, beren yılmaz ...
Saygı değer kişiler yine var... var da tanıması pek zor.
Çirkinlikler arttıkça, toplumun içinden daha çok kaçıyorlar...
Bu İnsanları tanıyabilmek için şimdi şans gerek.
Ziyâretiniz için Teşekkür ederim.
kadiryeter 2015
Duygularınız da havasını kokladığınız suyunu içtiğiniz
Kara deniz gibi şoşkulunven gizemli, dostluğunuz da Kaçkar dağları gibi yüce
Siz ne güzel bir kalem dostumdunuz Kadir bey
Saygılar hoşça kalın
Minos tarafından 10/30/2015 1:17:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
kadiryeter
anladığım kadarı ile methiyeniz, makbûl hediye...
Sağlıkla kalınız... teşekkürler.
kadiryeter
Güzel bir yazı.
Hayatın iyi yanlarını hatırlattı bize yaşadığımız bu karamsar günlerde.
kadiryeter
Sağolasın, "Bir tutam hayat"...
Muhasebe şart. Kayığın dalgası kâh mûtedil olur, kâh ölüm tehlikeli.
Yine de sevilir; kararsız Karadeniz...
Sararmış yaprakların hüzünlü düşüşüne kapılmadan yaşa...
Kadir Yeter. 29 EKİM 2015 Perş. Kavakmeydan Mah.