planla..seçenekleri gözden geçir..uygula..!
"Sevgi" herşeyi güzelliğinde toplar
Gerisi sana kalmış, ister sev, ister sevme
Anahtar kelime seviyorum olduğunda hangi kapı kapalı kalır ki !
sevdikçe güzelleşen hayatlarımız varken..
nefret ettikçe de karamsarlaşan zamanları yaşarken..
dostlarla hoş sohbetlere girerken..paylaştıklarımız artarken..
arkadaşlarla selamlaşırken ..hoşa giden işler yaparken..
ÖMÜRLERİMİZ NASIL DA GÜZELLEŞİR..!
HERŞEYİ BİLDİĞİMİZ HALDE..olaylar sayesinde ayrı düşeriz..uzak kalırız..küseriz..ayrılırız..gideriz..koparız..MIŞ GİBİ YAPARAK bişeyler yaşanır da yaşanır..bir vakte kadar..
dışımızda fırtınalar..kasırgalar..siler süpürür hayalleri ..duyguları..dostlukları..arkadaşlıkları..savurur da savurur işte..darmadağın eder..paramparça eder..mahveder bişeyleri de herşeyi de..!BİR VAKTE KADAR...!
HAYAT DEVAM EDİYOR gerçeğine dayanamaz yine değişir duygular..hisler ve herşey ama herşey nasıl da dönüşür başkalıklardan alışkanlıklara..!
ne biçim bir dünya..?
sebeb olan biz de olsak başkası da olsa neyin ne zaman nasıl başlayacağı da belli değil..yaşanacağı da belirsiz..yeniden başlangıçlar zaten tahminler ötesinde sır..!
karamsarlık değil de HAYAT GERÇEKTEN ZORLUKLARLA ÖRÜLMÜŞ AĞLAR misali..!
yaşadıkça öğreneceğiz..
öğrendikçe güçleneceğiz..
güçlendikçe halledeceğiz..
hallettikçe rahatlayacağız..
rahatladıkça güveneceğiz..
güvendikçe açılacağız..açıldıkça kalabalıklaşacağız..kalabalıklaştıkça herşeyi ama herşeyi yaşayanlar olacağız..!
dönüe döne..seve seve..güvene güvene..tecrübeler edine edine..katlaya katlaya..ekleye ekleye..güle güle..ağlaya ağlaya..isteye isteye..öylesine de böylesine de YAŞAYACAĞIZ hayatı..ömürlerimizi..!
nasıl yaşadığımız önemliyse..tercihimizce..önceliğimizse
SAĞLIĞA DİKKAT..
DOSTLUĞA DİKKAT..
HUZURA DİKKAT..
mutluluklara dikkat..!
geçmişi unutmak zor hatta imkansız..
günü yaşamak kolay işleri yoluna koymak zor..gelecek engellerle dolu..
yine de HAYAT DEVAM EDİYOR işte..!
en faydalı taktik:
planla..seçenekleri gözden geçir..uygula..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.