SİZE ANNE DİYEBİLİR MİYİM??
SİZE ANNE DİYEBİLİR MİYİM??
Sonralar kalır darası alınmamış diyetler,
pişmanlık yasasının kılınç kırdığı söylenen münzevi yansız ve yanlı doğrular, gelin kınası gibi yakılsada ülkenin ellerine köy düğünlerinde. Yargısız infazını çekmiş monarşizm el ense çekmiş özgürlükleri.. Düğünlerde halaylar yerine!! Demokrasinin karnına hançer çekilmiş!
Kayın ağaçları yasta, zeytin dalları yasta kırmızı adı tüm yasakların hiç sayıyor. Ülkem insanları: kırın zincirleri kırın koparın her halka boynunuza tasma ve her kırmızı yasak yasakları uçan kuşlardan kurtarın.. Hey millet bir kasımda cennetten yer satılıyor. Uyanamazsan belki de öte tarafta ederiz rahat!! İster kâğıttan gemi yüzdür, verilmemiş sözler söylenmiş sözdür. Hani derler ki işini nasıl yüzdürürsen yüzdür. İşte o günden beridir doğru kalmadı. Ne kınalı gelin, gücünü sevgiden almayan her bir şey yok olmaya mahkum!
Allahım! Aslında söylemek istediklerim çok başka!
Yabancılaşan gittikçe yabancılaşan iç benliğimizin sesini duymazlıktan geliyoruz. Biz bu dünyadan değiliz. Sanki, artık! Bizim yerimize yaşayan birileri var ülkemizde!! Yasaklar üstüne kurulmak istenen yarınlarda nasıl kanat çırpar insanlar ve kuşlar!! Hadi şimdi hepimiz bir güverciniz yasakları delen mavi gökyüzüne uçan!! Hani bir atamız vardı. Bir zamanlar.. İstikbal göklerde diyen!!
Peki, kendimi neden duşaklı tavuk gibi hissediyorum..
Sebebini biliyorum. Sebebini biliyorum ve ve sebebini hiç bilmiyorum. Biliyorum ve bilmiyorum.. Bu ne yaman çelişki değil mi??
Peki siz kendinizi nasıl hissediyorsunuz??
Size baba diyebilir miyim??
...BEN ATA BABAMI ÖZLEDİM!!
YA SİZ ÇİZDİĞİNİZ ÇİZGİ DE MİSİNİZ??
YADA SİZE ANNE DİYEBİLİR MİYİM?
ANNEMİN GÜVENLİ KOLLARI GİBİ BİR ÜLKEYİ ÇOK ÖZLEDİK!!...
Nurten Ak Aygen
27.10.2015
YORUMLAR
Çok anlamlı bir makale, elinize sağlık.
-Üç-beş yıllık saltanat uğruna toplumun yarısını hiçe sayan, hatta ''benden yana olmayan düşmanımdır'' algısyla yaşayan bir cumhurbaşkanı varsa,
-din, amaç olarak değil araç olarak kullanılırsa,
-rant uğruna dağ-taş-orman talan edilirse,
-insanlar kaderini hacı-hocanın yorumlarına ve fetvalarına bırakırsa,
-anayasal özgürlükler halkın elindenkırpa-kırpa alınırsa,
......
kaba tabirle, o ülkeden kolay kolay ''ne köy olur ne de kasaba''.
Ola ki; toplum bu seçimde aklını evde unutmayıp, kafasına alıp oy vermeye gitsin...
Saygılar