BENİM OĞLUM SAYGILIDIR ÖDEVİ
Merhaba küçük adam...
Her sabah bir günaydınlık saygın olsun yeni başlayan duru güne ve kendine.
Değer verdiğin her şey saygıya değer.
Merhametli yüreğinde özellikle kedilere verdiğin önemle hayvanlara saygı duymanı seviyorum. Belki farkında değilsin ama varlıklarına, canlarına saygı duyuyursun. Ekmeğe basma derken nimete saygı duymanı bekliyorum senden. Nimetine saygı duymayan vefasız olur gibi geliyor bana. İşte tam bu sırada insan da nimet ya hani... İnsanların hayatına, zevklerine, inancına saygı duyarsan saygı göreceğini öğretmeye çalışıyorum. İnsana saygının içinde o kadar çok şey var ki... Bunu zaman içinde yaşadığımız olaylarla, rastgeldikçe öğütlüyorum. Bazılarını atlarsan yeniden söylüyorum.
Bir teşekkürünün kıymeti çok fazla mesela bende. İnsan şükrü ve müteşekkir olmayı bilmeli.
Ezan okunurken yattığını yerden doğrulttuğun bedenini görünce keyif oluyorum. Dudaklarına yakışıyor "AzizAllah" Es geçmişsem ben utanıyorum.
Bayrağına duyduğun sevgiyi seviyorum. Saygını seviyorum göğsüne koyarken.
Ben de sana saygı duymaya bayılıyorum. Sen kat be kat geri veriyorsun. Bir kaç yaramazlığı saymazsak. Çok küçüksün hakkındır.
Sağol olasın senin deyiminle...
Bu senin okulunun Anne ödevi...
Anne de emeğine saygı duysun, deftere koysun yazdıklarını...
YORUMLAR
Ben de bu güzel yürekli, geleceğimiz için güzel bir insan yetiştiren anneye ve eminim ki büyüdüğünde sizin sevginiz ve gördüğü saygıyla dolan yüreğini başka insanlarla eksiksiz paylaşacak olan şimdi küçük ama gelecekte buyuyecek olan yavrumuza saygı duydum ve sevgi ile doldu kalbim.
Günaydınım oldunuz
Teşekkürler :)