- 435 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DİNLE YÜREĞİM
Dinle yüreğim;
Hayatı dinle önce,sonra yaşa.Kulaktan dolma fikirlere kanma sakın.Hayatı "sen"ce yaşa.Mutlu olacağına inandığın şekilde,büyük bir aşkla yaşa.Sonra dönüp bak ardına. Kaç yasanmışlık ya da kaç yaşanamazlık bırakmışsın ardında? Hayat kolay demiyorum sana. Çünkü sınavdır bu hayat iyi biliyorum. Sadece sınavın kolay yanlarını da görmeni istiyorum.
Dinle yüreğim;
İnsanları dinle. Sonra konuş onlar hakkında. Kaç hayat göreceksin onlarda? Kaç acıya şahitlik edecek, kaç sevince ortak olacaksın.?Kaç insanın gözyaşı, kaç insanın gülüşü olacaksın?
Dinle yüreğim;
Aşkı dinle. İnsanların diline pelesenk olup anlamını yitirmiş o muhteşem maziyi dinle. Canlandır onu yeniden. Aşkı öğren ve öğret tüm hayata ve tüm insanlara. Unutturma onu. Kalp atışlarının hızına, ellerinin terlemesine, karnındaki kelebeklere aldanıp da "Aşk" koyma adını yaşadığın karmaşada. Ya da bunlar tekrarlamamaya başlayınca "Bitti"diyerek tüketme onu.
Dinle yüreğim;
Yarını dinle. Dünü anla,bugünü yaşa ve dinle yarını. Bugünün hataysa yarının umudun olsun. Ama hep yarınlara takılma. Bugünler de dünün yarınlarıydı sakın unutma. Bir güzellik ve mutluluk bırak bugüne. Bazen öyle anlar olacak ki yarınlarda; yarınların dünü olmuş bugünlere bıraktığın o ufacık ve mutluluğu arayacak düşüncelerin.
Genişlet düşüncelerini. Zorla sınırlarını. Bırak"hayal" olsun. Hem hayaller yaşanmamış birer gerçek değil midir çoğu zaman? Bırak imkansız desinler. İmkansızın sınırını görebilmek için sınırları zorlamak gerektiğini anlat onlara. Ama anlatmakla kalma sadece yaşa onları. İnadına hayatı hayatında olan insanlarla aşkla yaşa.
Dinle yüreğim "sen"ce dinle, "sen" ce yaşa.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.