YORUMLAR
Sayın Hocam,
İnsan ölümle ,azrail ile dalga geçebilmeli bence de.
Özü kabullenmek gerçekten büyük bir erdem dir
Şişmansan şişmansın , çirkinsen çirkin. Buna gülümseyen
insan ölümle de işte böyle geçer dalgasını.
Çok güzel olmuş gülümseten yazınız .
Saygılar sunarım
Kemnur
Kemnur
Davidoff
Biz her an ilaç olmaya hazırız.
Sevgi ve şevkatle.
Azrail mi?
O mutlaka utanıp yolunu değiştirecektir. Merak etmeyin.
Başa gelen bir rahatsızlıktan bile ders çıkarıp onu öyküleştirmek ne güzel. Usta kalemlerin işi olsa gerek. Kutlarım içtenlikle ve geçmiş olsun tabi ki...
Kemnur
mizah ve gerçek işte bu kadar yazılır usta kalemden.
Çokça geçmiş olsun. Allah sağlıktan ayırmasın.
gülümsedim, bir solukta okudum. espiriler etkiliydi.
saygılarımla
Kemnur
Kemnur
Çok geçmiş olsun kıymetli Abim
Dualarımda, yüce ‘’ALLAH’’(cc) den sizi sağlığınıza yeniden döndürmesini isterken şöyle niyaz ediyordum.‘’Rabbim Kemal hocamızı bizlere bağışla. Hoca derken öyle camii hocası falan değildir. Bizler kendisine edebiyat defteri ismiyle bir site de yazdığı yazılardan dolayı hoca diyoruz yoksa dediğim gibi hocalıkla falan pek bir işi yoktur ama kalbi temiz bir ağabeyimizdir diye dua ediyordum. Dolayısıyla samimi dualarımızın karşılığında sizi bize bağışladığını sanıyordum.Meğer Azrail’e bir biskrem vererek bağlamışsınız işi.Peki, bu seferlik öyle olsun bakalım bir daha ki sefere Azrail’de vay bana verdiğin gevrek ve akışkan kremasıyla ağızlar da tat bırakan rüşveti ifşa edersi ha! Deyip oda size Red’bull havalandırırırrrr diyerek enerji içeceği vermesin? Ya da kızgın kumlardan serin sulara atlayacağınız soğuk bir meşrubat?
Saygı ve sevgilerimle tekrar geçmiş olsun.
Kemnur
Geçmiş olsun...
Ama sen fazlaca bu hastanelerle haşır neşir olmaya başladın.
Ayağını sıkı bas .... Bir arkadaşın da dediği gibi, daha çok
yazacak öykü var dağarcığında.
Kemnur
Fazla yine de yüz göz olma şakadan anlamazlar demedi deme ...
Allah geçinden versin tebrik ederim saygılarımla.
Kemnur
Büyük geçmiş olsun. Allah şifa versin Kemal Abi, daha gençsin. Yazacak çok yazı nasip etsin yaradan.
Kemnur
nitemtran
Sağlıcakla,
Hayat ile ölümün ince çizgisi her an önümüzde, Sanırım sizi aramıza tekrar gönderen azraile teşekkür borçluyuz.Geçmiş olsun efendim. Hoşgeldiniz.
Kemnur
Çok geçmiş olsun.
Dikkat et kendine dostum.
Yazılara da ara verme çok.
Meraklandırıyorsun.