ATIŞMA
Aşıklar atışırken bakıp kaldım anılarda....
Aşkın anlamsızlığını atışmalara ses olacağımı ahh anam ah neden söylemedin, yaşamın bıçağında dilimleneceğimi dilimlerimin kuşun gagasında kursağına düşerken çığlarımı duyuramadım sende duymadığından mı güzel anam. Siyah beyaz Türk filmlerinde böyle bitmiyordu...
Nallan seni seviyorum la biterdi oysa ben ben nerde nasıl bittiğini anlamadım hala atışıyordum aşkla köyümün yalağında su taşırken
Nasırlıydı ellerim çapanın nankör olmayan yüzünden bilmediğim metrenin ölçümünde tutsaktım, ne zaman kapı açıldı mahpusluk aşka dönüştü domatesler kızarırken gamzelerimde, biberler tatlıdan acıya döner mi tanımadığın arının oynaşmasından derken yakıyordu bağrımı cayır cayır.
Hesaplaşmıyorum ben soruyorum nerede kaldı haykırışlarım, hani sarılacaktım tarlayı sularken sırılsıklam olana kadar offff offfff ne olur bana gerçeği anlatın aşıklar atışmalarınızda AŞK yorgunluk mu silemediğim yoksa özlemler cennetini mi anlatır.
NOT:Bu sene bahçemle çok uğraştım ve bunun hakkında neden yazmıyorsun dedi canım domateslerimin,biberlerimin bana sunduğu mutluluğu anlatmak istedim amma sezon sonunda onları kaybedeceğim ve ve veeeeeeeeee......
YORUMLAR
olguna güldüm:)..........=çitiller yeşerince başka dal werir..dalları toprağında acı tütsür..tütsüsü ekene güzel kokar..kokusu alana pahalı gelir.
sen gel ALMA bacım..satan olmak eyidir.
ve ATIŞMA güzelliğnde yeşeren ruh kırmızılığının ..utanan bilir dometesin rengini.
Abdi ağanın köyünde awrat kaçırmak zor derlerdi.ince memet aldıda belledi bile..ince memetler çok bacım.
öküzün yalağında su yalaşırken..öksüzün koynunda bebek meleşir derler yiğide.
yiğide yaz sen genede..illaki yiğide.
canımsın bacım sevgimde kal.
cemilmelih.
Bir şey dikkatimi çekti..İzmir bu sitede çok bereketli..Hem şiirde illa da yazıda bir numara..Kutluyorum efendim.Benim yörem halen aşıkların dost yüzleriyle cirit atabildiği yer.Aslında bütün yaptıklarımız aşıklar gibi tabiyata ve insana bakabilmek..Biraz onu arıyoruz buralarda.O da elbette son zamanlar irtifa kaybetti ama,kırıntılarından özü anlayabiliyoruz nasıl olsa.Bakçenizla sizi bıraktım başbaşa..Selam,saygı...