- 606 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ey şia'lar ( Aleviler )
___İlk önce Hz.Hüseyin ve 72 ehl-i beyid neslini acımasızca kılıçtan geçiren bu adi zihniyeti kınar...bu can’lar için tuttuğunuz mahteminize saygı göstererek...Allah kabul etsin derim.
___Lakin normalın da mahtemin oluşundan şimdiye kadar bu olay "Organize edilmiş siyasi bir olaydır" evet oluşundan şimdiye kadar geçen zaman diliminin neresinden bakarsanızsa bakın olayın siyasal, sosyal ve de ekonomik boyutu vardır.Bu olay 400 seneyi geçkin hüküm süren "İslam devletinin"miras kavgasıdır.Bu rant kavgasının tuval’daki şekli ile gözümüze yanlızca kıyım olayı yansımak da...bu olay özünde "VURGULU MORFİNİN ENJEKTESİDİR" yani her önüne gelen çıkar için kullanılmak da...!
___Şii ve alevileri bir kenara bırakıp 4 Sünni mezhebin araların da ne farz çelişkisi ne de sünnet çelişkisi olmamasına rağmen neden arlarında ki mezhepleri bir’e indirmiyorlar...iki dünya bir araya gelse bunlar bir araya gelmez..neden????...çünkü rant ve mezheplerin ileri gelenlerinin çıkarı yüzünden
____Eee şimdi erbain aylar da geldi çattı...her ne kadar cami, mescit ve cem’evlerinin sobasının sıcağı şirin ama cemaatın sırtı yalın, karnı aç...anlat gardaş "Hz.Ali’nin heyber kalesinin fehtini...sınıf bilgisi yasak olan karanlıklar da ...ara sırada yahidilerden kalma "ağlama seanslarıyla biz Hz. Hüseyinden ziya de bu günkü halımıza ağlıyalım.
öyle yaa...!
söz yorgun
söz bayat
ama kulak diri
kulak aymaz
ve de yılışık mı yılışık
___Dediğim gibi islam rant’ı mirascılarının bir tarafında 4 sünni mezhep diğer tarafında "FARS-I SİYASET"
___Önceden dediğim gibi...dünyanın en akıllı adamları Yahudilerse en cin fikirlileri İran fars’larıdır.Eğer öyle olmasaydı 10 milyon nufusla koca İranı yönetmekle kalmaz bir uç’u çin settine değin başta Azerbaycan, Türkmenistan, Afganistan, Pakistan, İrak,Suriyede at oynatabilirmiydi???
___Eyy Azeriler siz mahtemde başınızda çoğu İran ajanı mollalar’ın icezeti ile başınıza kılıç vurduğunuz sürece "G.Azerbaycan" İran sömürgesinden kurtulmaının mantığı yoktur.
___Eyy Aleviler sizde cem evlerinde heyber kalesinden kurtulup... sınıf bilinçini konuşmadığınız sürece...katliamlardan vede yoksulluktan kurulmanızın mantığı yok"
____Ey şia’lar müminler görün neler olupdu
____Kerbela sahrasında Hüseyin şehid olupdu
saygılarımla
Kadir Haktan TÜRKELİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.