- 1307 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Özür Dilerim
Sahiden de gittin mi ? bende geldim yada ilerlemedim mi hiç ?
göremedim seni.. görmekte istemek.
ağlıyorum, artık anlıyorumda, iki çocuğun var ve babaları ben değilim.
Bir yarim var idi babasından isteyemedim. cesaret edemedik, etmedik.
Kırmızı bir ev bahçeli idi. bahçesinde yine o çocuklar ama adları cesur ve hazar.
Bazen kıskanırdım onları baba olduğumu unutup, Mesela onlarla daha fazla ilgilendiğinde.. Ağlardım, sonra... haklı olup olmadığımı anlayamadığım da da, yine ağlardım, şimdiki kadar içten olmamak şartıyla.
Dans ederdik düğünümüzde, biliyorum sen o dansı yaptın hatta ben bunları yazmaya cesarette ettim, aferim ! aferim bana. Yazmak var bir tek dertleştiğim, senin benim olduğunu duyuramamıştım kimselere ve yine anonim sen ve ben, duysalarda anlayamacaklar hala senin olduğumun... özür dilerim. duygularım özür dilerim..
YORUMLAR
Gerçekten İçten İnanıyorum Sevginize Hayat Her zaman İstediklerimizi Ya Vermiyor Yada Eksik Veriyor
Bunu Değiştirmek Hep Karşı Tarafın Elinde Oluyor. Bir Gün Sıranın Bize Geleceği Gün İşte Biz O Gün Onların Yaptıklarını Yapmayacağız Ve O Günün Gelmesini Hep Umut Ederek Yaşayacağız Kalbimizin Sahibi Kişiler Bizi Görene kadar.
Sözlerinizi Yaşadım Kendimi Tam Anlamıyla Aynı Halde Düşündüm Ve Çaresiz Bir Şekilde Ya Bende Böyle Olursam Diye...... Elinize Sağlık..