- 450 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Düşten Bozma Bir Yol Hikayesi...
Yol muydu ekim ayını güzel kılan, yoksa ekim mi yolu böyle anlamlandıran bilmiyorum. Kim bilir belkide bir yaz defterinin kapanışı olan sonbahardandır bütün bunlar...
Yol filan hikaye. Ekim mi? Umrumda bile değil. Sanırım gitmek istiyorum artık buralardan. Açılmış bütün sayfaları yırtarak yeni sayfa açar gibi gitmek. Nereye olduğunu, neden olduğunu sorgulamadan üstelik. Kalanı ya da bekleyeni olmayan bir gidişle gitmek...
Şehir gürültülerinin olmadığı, insanların ulaşamadığı hatta mümkünse iletişimin uğramadığı bir yere gitmek istiyorum. Tabi kaldıysa böyle bir yer bu yerkürede...
İçimde depreşiyor gidişler. Günler sürecek, haftalar hatta ayları peş peşe dizecek bir gitmekten bahsediyorum. Dönüşü düşünmeden gitmek...
Hayır kaçış diyemem buna. Arayış; belki de en doğrusu bu...
Sanırım saçmalıyorum yine. Sanırım çapak kaçtı aklıma... Ya da sonbahardan bütün bunlar. Evet evet kesin sonbahardan...
Düşten bozma bir yol hikayesi / Taha Yasin YÜZBAŞIOĞLU
YORUMLAR
Saçmalamıyorsunuz zaman zaman her insan gibi bende düşünüyorum helede bu aylarda
helede bugun ki trafikten insanların kalabalığı boğuyor olması
hiç bilmediğim yerlere ,hiç tanımadığım insanların olduğu ortamda..
belki iyi gelir diyorum..
!.sean.! tarafından 10/19/2015 11:35:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
geceyolcusu0032
Saygılar.