- 646 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Marquez Ben ve Angela Victoria hakkında
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Marquez Ben ve Angela Victoria hakkında
Santiago Nasarın öldürüldüğü o sabah Victoria ikizlerinden daha çok gururu okşanmış biri varsa oda bendim
Hem Romanın işi bitmiş Hemde Angelamın aklını çelen o lanet heriften kinim alınmıştı
evet onu ben öldürmemiştim
muhtemelen böyle bir fırsat elime geçsede bunu başaramamış olurdum. Hem bir platoniktim hemde pısırık su katılmamış bir korkak.
Oysa Santiagoyu o halde görünce içimdeki bütün nefret yerini acıma duygusuna bırakmıştı
aslında acıdığım o değildi
Kendimden başkasına acımıyordum ben gururu incilmiş iki aptal ikizin işlediği cinayet benim zevk almama sebep oluyordu.
Bir pısırığın hayatta alabileceği en güzel zevk buydu herhalde.
İyi yada kötü sürekli başkalarının yaptığı iyilik yada kötülüklerden zevk alan bir sürüydük biz...
Aslında yaptığım birşey vardı oda kışkırmaktı
Victoria kardeşler Santiagoyu öldüreceklerini etrafa duyurmaya başladıkları andan itibaren
gizli gizli onlara Namus,Gurur,Onur hakkında sessiz ama nefret dolu nutuklar atıyordum...
Aslında Santiagoya karşı beslediğim bu kin tamı tamına ondört ay ondört gün önceye dayanıyor.
Ben Angela Victoriaya yıllardır aşıktım bu güzellikle ilgili değildi sadece onunla olma isteği onun eşim olması
Bilineceği üzere Angela tabiki bana dönüp bakmamıştı bile bir keresindede beni ikizlere söylemiş ve bir güzel dayak yememi sağlamıştı.
Dayaktan sonra aslında normal bir insan olarak bu işten vazgeçmem gerekirdi ancak ben işi azıtıp Angelayı daha da büyül saplantı haline getirmiştim.
Angela hakkında Marquez dahil
Herkesin gözden kaçırdığı ayrıntıları biliyordum kız haklıydı onun bekaretini alan Santiagoydu bunu gözlerimle görmüştüm
Yağmurlu birgün Angelayı usul usul takip ediyordum bu onun için bir oyun benim için iş olmuştu sanki
Angela sessizce limanda eski bir barınağa girmişti bende peşinden barınağın tahta deliklerinden içeriye bakışlarımı dikmiştim.
Oradaydı o lanet Arap ve Angela çırılçıplak Angela benim peşimde olduğumu biliyordu herşey zirve yaptığında delikten gizli gizli bakan gözlerime iktidarsız kocasını zevkle aldatan kadınlar gibi bakmıştı.
Evet kırılmıştım kırılmaya hakkım olmadığı halde lakin Angelayı daha çok seviyordum Santiagodan ise nefret ediyordum.
Hergün onu öldürmeyi düşleyen bir korkaktım artık...
Rüyalarıma Angelanın çıplak bedeni giriyor tam ona sahip olacakken elim kolum bağlı halde Santiagonun onunla birleşmesini izliyordum
Aylarca plan kurmuştum oysa benim planlarım boşunaydı.
Ama o ikizler ben olmasam asla o arabı öldüremezdi bundan eminim çünkü bir korkağın yapacağı en iyi şeyi yapmış ilk andan itibaren nefretimi kusmuştum etrafa.
Pısırık ve korkak olmanın en iyi yanı kimsenin sizden şüphelenmemesidir...
Beni sorgu yargıcıda Marquezde asla dikkate almamıştı diğer pısırıklar bile.
Taş atıp yorulmamıştım ama o günden sonra Angelayı unuttum içimde aşk yoktu
Santiagonun ölümü hem nefretimi hem aşkımı bitirmişti
Angela kirli bir kadındı benim için
Santiagoda günahının bedelini kanla ödemiş bir arap...
YORUMLAR
evet, demek ki neymiş bilmek ve bir şeyleri tespit etmek yeterli olmuyormuş yoksa kırmızı pazartesi romanındaki kasabalılar gibi bilinen ve beklenen şeyler bir gün gerçekleşir mekansız! kısaca bazı kötü şeylerin önüne geçmek için inadına bazı şeyleri yapmasını bilmeli insan! ama sen konuyu gittin yine ırkçılığa bağladın, yazık!
Tsukuyomi
öldürülen gazeteciler gibi santiago'nun meşhur boğazlanışı. insan kimliksiz kalabilir, yaşayabildiği bir dünya da söylentilerin her şeye kadir olabileceğini sanmanın sınırsız inancı da buna dahil. fakat dersin kodurursun ama ortalığı karıştırdıktan sonra kendini de karıştırırsın.
siz hepsinden öte sevgi bulutu içinden aşk insansızlığını çok çekiyorsunuz.