- 409 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT SESSİZ BİR .......
ZAMAN SESSİZ BİR ........
Bir heyecanla yada bir hata ile başlayan dokuz ayda şekillenen ve acı ile dünyaya gözünü açan ey insanoğlu geldiğin yer bu kadar mı kötü ki ağlarsın.
Gözyaşıları ile başladığın şu dünyaya eğer şansın varsa seni seven bir ana baba ile tanışırsın onlar sana dünyanın kötülüklerini göstermez hissettirmez bir kanguru misali saklar seni ve zaman geçer yavaş yavaş başlarsın büyümeye artık o koruma altından çıkarsın ve hayat sana her gün biraz daha yük yükler ve omuzlarındaki yükün anlamını bilmesen de hissedersin. Büyüdükçe çocukluk biter artık gençsin duygular değişir özgürlük, aşk dost kazıkları ihanetler terk etmeler sevdiklerinin ebediyete göçmesi ile olgunlaştırır seni artık gençlik biter büyük adam rolü yükler bu hayat sana. Hayat senden seçim yapmanı ister her gün sana hep iki seçenek sunar ya kal ya git .Gitsen kalmak istediğin şeyler gittiğin yolda sana keder olur. Kalsan gitmek istediğin hayal edip görmeyi arzuladıklarının acısı vurur kabine kaldığın yer sana olur hapishane.Çıkmak istersin o hapishaneden ama hayat sana çıkamazsın sen seçimini yaptın o kervan geçti artık sana bir parçanı buraya göm ve yoluna git der ve sen bir parçanı gömersin. Tekrar yola çıkarsın bir parçan eksik ama kimse görmez senin o eksik parçanı bir sen bilirsin bir de senden o parçayı alan.Yola devam dersin gidersin arkana bakmadan ve yine seçim sunar bu hayat sana yine aklın kalır seçmediğinde bir parça daha gitti senden artık daha eksiksin artık daha güçsüz. Devam ettikçe yola senden alır bir bir parçalarını bu hayat bu zaman. Hani derler ya zaman her şeyin ilacıdır diye işte ben buna inanmıyorum zaman senin ilacın değil seni parçalara ayıran bir sessiz testere......
AYVAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.