- 693 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ELVEDA.
Hep uzak oldu bana düşlediklerim.Adı üstünde hep birer düştü onlar benim için,fakat düşleri gerçek olan bahtiyarlar kim o zaman?Onları ayrıcalıklı kılan nedir?Neden bu kadar şanslılar?Ya da kendilerini kandıran zavallılar mı?Bazen kendimi yapayalnız hissediyorum aslında herkes yalnız deyil mi? bireysel yalnızlar güruhu insanlık..
Ben böyle koyu bir yalnızlıkta buldum seni sorgusuz sualsiz tutundum sana hemde elimde kalacağını bile bile.. biliyordum diğerleri gibi olacağını fakat birşeyi eksik biliyormuşum sen diğerlerinden fazla olacakmışsın.Şu an kalbimin derinliklerinde yaşıyorum seni, sensizliği, imkansızlığını herşeyini hissediyorum.Bir ulaşılmazlık cazibesiyle her yönüm sana akıyor.Ters yöne giden sana rağmen.. VE hiç bir denizde buluşamayan iki akarsu gibi sürekli ters yöne akmaya devam edeceğiz seninle buluşmak yok, şairin dediği gibi sanki kulağıma gaibten bir ses buluşmalar kaldı mahşere diyor.Tek silahım dualarımdı tüm bu ters istikamete rağmen dilimde yüreğimde dalga dalga kıyıya vuran dualarım..! Ancak umtsuzluk zehri ruhumun derinlerine işlediğinden beri sanki vazgeçtim dualarımdan.Ümit kesmek var mıydı ebediyyete iman etmiş yüreklere.. kesmeyiniz can taşıdıkça umudu der bilgeler ama ben öyle derin bir girdapta boğuldum ki dualarımı bile aldı benden.
Hazan mevsimi gibi yaprak yaprak dökülen sevinçlerim, içimde darmadağın olmuş kalbim ve hiç bir yere sığdıramadığım o eşsiz sevgin şimdi serseri bir kurşun gibi kimi yakacağı belli deyil.Ben bile ürküyorum bu adressiz kurşundan.Nedir beni böylesine açmazlara iten kah zirveye taşıyıp kah tepetaklak yerlere vuran.Bir kurtuluş müjdesi vermeden yitip gittin.Senisizliğin koyu karanlığında bu bitmeyen ızdırabı çek çekebildiğin kadar der gibi çıktın gittin.Bomboş kalan ellerim uzansa da defalarca sana doğru duymadın feryadımı..
Şimdi yeniden nasıl güç bulacağım.Dualarım dilime nasıl geri dönecek?Bu yoksun hayata devam edeceğim biliyorum çünkü emri ilahi vuku bulmadıkça ölemem.Sensizliğin senlerini oluşturacağım biliyorum.Yokluğunla evcilik oynayacağım, rüyalarımla avunacağım. Yani bir planım var sensizlik düşmanına karşı şükürler olsun ki bu var.
Yine sen bu zor günlerimde içime serin serin yağan sonbahar yağmuru olacaksın.Yalnız sen bu ayrılık girdabında can simidim olacaksın. Yalnız sen bu zamansız gelişin zamansız gidişine derman olacaksın. Senin acında seninle teselli bulacağım. Evet bunu yapacağım .Yaramı hatıralarınla saracağım. unutacağım... bil bunu sen bana seni unutturacaksın.Bunu senden istemeye hakkım var.
Elveda... hayatına misafir olduğum her an için teşekkürler...
YORUMLAR
ah aslıcığım yine bitirdin beni söyle ya şu bilinmeyeni ulaşılamayanı söylede derman olalım seni senden almışı dayanamam bizdende almasına sen benim nazarım da mantıklı akıllı duygularından önce mantığını devreye sokan aklıyla hareket eden kayıtsız şartsız kendini kimseye teslim etmeyecek birisin sen hadi be kardeşim çözelim çok bilinmeyenli denklemi çözelimki yazılarını şiirlerini okurken sadece kendimi düşüneyim senin elvedalarını ulaşamadıklarını ümitsizliklerini küsmüşlüğünü düşündürme bana
ÇOK GÜZEL BİR YAZI AMA İNSANIN CANINI ÇOK ACITIYOR .İNSAN YAŞADIĞI HİÇ BİR ŞEYİ YİNE ONUN HATIRALARIYLA ONUN RÜYALARIYLA UNUTUP RAHATLAYAMIYOR İNAN BANA BU İNSANA DAHA DA BÜYÜK BİR ACI VERİYOR.SANA UNUT DİYEMEM ÇÜNKÜ İNSAN HİÇ BİR ŞEYİ UNUTMUYOR HELEDE BÖYLESİNE DERİNDEN ETKİLİYORSA..ONU BİR YERE KOYMALI ORADA BIRAKMALI HATIRLADIĞINDA GÜLÜMSEYECEĞİN ANILARINLA BİRLİKTE YOLUNA DEVAM ETMELİSİN.DUALARINI ASLA TERKETME DUALARIMIZDA OLMASA YARADANADA SIĞINAMAZ ONA GÜVENMEZSEK YA ODA BİZİ TERKEDERSE ONA GÜVENMEDİĞİMİZ İÇİN.BİLİYORUM BUNU İSTEMEK ÇOK ZORDUR ALLHTAN AMA O NU UNUTMAYI UNUTTURMASINI İSTE.ALLAH İSTERSE NELER OLMAZKİ...VE ŞUNU BİLKİ BU GÜZEL ŞİİRLER YAZILAR TAMAMEN SENİN GÖNLÜNÜN GÜZELLİĞİYLE ALAKALI O SADECE BAHANESİ SENDE BU YÜREK VARKEN BAHANE ÇOK BULUNUR HER BAHANE DİĞERİNİ YOK EDER.BU YÜREK VE BU DUYGU YÜKÜYLE ALLAH YARDIMCIN OLSUN.BİLİYORUMKİ BUNUDA YENECEKSİN.........