ŞİMDİ YASTAYIZ
YETER-YETER- YETER TÜM YÜREKLER BARIŞ İSTER;
Şimdi yastayız;
İnsanlar öldürülmez, kanı akıtılmaz, namus ve iffetine, meskenine, toprağına dokunulmaz, yaşam hakkı elinden alınmaz, yüce dinimiz böyle emrettiği gibi gönderdiği kutsal kitaplarda insanlığı bu yönde uyarmıştır.
Buna rağmen;hoş görü sahibi olan bir insan, hak, adalet, şefkat,hakkaniyet duygularından yoksunlaşıp canavarlaşarak niçin öldürür,bir bireyin yaşam hakkını neden elinden alır.?
Ruhu ve bedeniyle beraber bütün duygularıyla insan olan varlığın, canavara dönüşmesi mekaniklikleştirilmesi uyuşturulması ile mümkün olabilmektedir. Ancak bu yapıya sahip insanlar o genç bedenlerde bulunan canlara kıyabilirler.
İnsanın korunmadığı ve haklarının yasalarla güvence altına alınmadığı bir yerde kargaşa ve anarşi hüküm sürer, onurlu bir varlık olan insanın, ırkı, dili, dini, mezhebi ne olursa olsun göz önünde bulundurulmadan anarşi tarafından hunharca katledilir.
Yaşam hakkı, can güvenliği insan haklarının birinci sırasında olup, tüm hakların da kaynağı durumundadır. Allahın verdiği canı Allahtan başka hiç kimsenin alma hakkı yoktur. Haksız yere cana kıyanlar tüm insanları öldürmüş gibidir.
Kalleşçe öldürülen gencecik bedenler,onlarca masum insanlar, nereye kadar, başınız göğemi erdi, tükettiniz mi? Katlederek, bilesiniz ki sadece onları öldürmediniz, tüm insanlığı öldürdünüz. Ve tüm yüreklerde vicdanlarda mahkûm oldunuz.
Özgürlükleri yok edemeyeceksiniz, adalet ve eşitlik sağlandığı gün yargılanıp hesap vereceksiniz.
Öldürmeyi bırak, kalbine dokun insanlığın yeter artık…
YORUMLAR
34 yıldır süren, askerimizi, polisimizi, öğretmenimizi, doktorumuzu mühendisimizi ve çoluk çocuk demeden, kadın erkek demeden, genç yaşlı demeden onbinlerce insanımızı öldüren, sakat bırakan, onca yıl tabutların başında anneleri, bacıları, babaları, oğulları, kızları feryatlara boğan; hizmet araçlarını yakan, memleketin doğusundaki insanları çaresiz bırakan, kişiliksizleştiren, temel hak ve ödevlerinden yoksun bırakan, amansız bir karanlığa müstehak gören bölücü terörü yargılayan, lanetleyen;
Bütünüyle yaşam hakkını vurgulayan, insanı insan yapan temel hakları sıralayıp tekrar tekrar hatırlatan, olumlayan, yücelten haklı yazınızı gönülden tebrik ediyorum...
Yanlış anlamadığımızı umar ve temenni ederim...
Tebrikler...
- Barış savaşan iki ülke arasında olur...
-O.çocuğu teröristler ve destek verenlerin sahte barış sözleriyle olmaz...
-Teröristler ve destek verenlerin kökü kazınınca barış gelir...
-Türk bayrağına- vatanına kastedenlere hesap sorunca, barış tekrar gelir....
-2000 yıllık devletimize topyekün saldıranların daima kaybedeceği gerçeğini anlayınca barış gelir...
-Tüm terör örgütlerinin" pkk-dhkpc-deaş-tkpml- vs...emirleriyle isyan kaos gezi türevi eylemlere meze olunmazsa barış gelmiş demektir...
-En çok canlı bombanın Dhkpc Chpnin arka bahçesi olduğunu artık saklanmamasını sindirdiğin zaman barış gelecektir..
-Pkknın belinin kırılmasından sonra,imdada yetişen gizli ellerin Paralel-aydın doğan- israil medyası olduğunu artık kabul ettiğinde, barış hemen gelecektir...
110 emniyet gücümüzün şehadetinde eline bayrak alanlara değilde, bu hainlerin sahte göz yaşlarını içmediğin zaman barış gelecektir...
barışta- savaşta-ölümde kaderde Allahın elindedir....Aziz bayrağımızı kıyamete kadar ,Mehdinin ordusuna komutanlık ederek dalgalandıracağız.. provokatörler boşuna sevinmesin.....