- 1031 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
animist anektodlar ...
...kadın bir şekilde bebeğinden uzaklaştırılır ve yıllarca bebeğini görmez, bir gün tesadüfen bir kafede karşılaşırlar ve birbirlerini görebilecek pozisyonda karşılıklı otururlar. ( gölge adam bu arada olanları izlemektedir.) ...çaylar,kahveler içilmiştir kan bağında ’TIK’ yok usulca kafeden ayrılmaya karar veren ’kan bağı ’ çok üzgündür bağını çözer ve kafenin girişinde uygun yerde kendini asarak intihar eder.
Deliler akıllıları tımarhaneye kapatmış kurtarılmayı bekliyorlar...
Fikirleri öldürecek bir silâhın yoksa oyuncak silahınla öldürdüğünü, yokettiğini sandığın cesetlerinin başına oturup egonla çay keyfi yapabilirsin ancak. Ama şunu bil ki esas öldürmen gerekenle sohbettesin bir gün o da senin başını yiyecek. ( AKLI KIT İNSANIN YAŞAM SERÜVENİ... )
Karadelikler gibisin ’AŞK ’ nasılda çaldın beni sende kayboldum.
" Savaş istemiyoruz " deyip, savaş ve aksiyon filimlerini çekirdek çitleterek zevkle izleyen bir canlı türüdür İNSAN.
YORUMLAR
'Yanlış tutulan silah geri teptiğinde tutanı vurur.' Deli - akıllı tespitinde yapılan da o...
Saptamalarınız ve yaklaşımlarınız iyi izlenmeli, ve yazılanlar üzerinde düşünülmeli.
Kaleminiz var olsun. Saygılarımla....
Serap IRKÖRÜCÜ tarafından 9/11/2019 2:11:09 PM zamanında düzenlenmiştir.