İnsanlık uçmuş bedenden
Gel de günün iyi geçsin.Adet olduğu üzere nasılsın diyene yine iyiyim demeye devam et umarsızca..insanlık uçup gitmiş bedenlerden bir daha dönmemek üzere..yoksa nasıl açıklanabilir bunca vahşet, acımasızlık, kışkırtma." Burası kanlı meydan" sloganlarına eşlik ederken elele tutuşup halay çeken şuursuz gençlik acaba hangi gerekçeyle barış için ordaydık diyebilir? Sormazlar mı adama gayen barışsa dilindeki kanlı söz ne? Elindeki kanlı silah ne? Belindeki kanlı bomba ne? Bunun neresinde barış? Benim ülkemde Türk Kürt kardeş,Alevi sünni kardeş,çerkezi lazı kardeş...
Hey sen! Olmayan savaşa barış isteyen! Kafandaki savaş olgusuna (varmış gibi) dilin barış diye haykırırken elin bombaya gidiyor kalleşçe..zalimce acımasızca...insanlık uçup gitmiş ki hiç dönmemecesine bedeninden 3 yaşındaki bir çocuğun gözleri önünde babasını öldürebiliyorsun. Bu nasıl bir vahşettir? İnsanlarımı kandırıp barış adına topluyor kanlı meydan sloganları attırıyorsun ve peşinden meydanı hunharca kana buluyorsun.
Rabbim! Rabbim! Rabbim! Elimden duadan başka bir şey gelmiyor.Gözyaşları ile kapına geldim dayandım.
Fikri başka,dili başka, fiiliyatı başka gözü dönmüş katilleri helak eyle! Gün yüzü görmesinler ki güne çıkalım. Rabbim boz planlarını..
YORUMLAR
bu hainlerin amacı barış filan değil kardeşim...
bunların amacı barış maskesi altında halkı devleti ile karşı karşıya getirip iç savaş çıkarmak...tıpkı orta doğuda olduğu gibi!!!
köpeklik yaptıkları üst akılların dediklerini harfiyen nasılda uyguluyorlar!!! patlamanın daha saati dolmadan hainler sanki ağız birliği etmişcesine -katil devlet diye anırdı lar baksanıza...