- 1328 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİRLİĞE DAVET
Türkiyeyi bölmek parçalamak isteyen dağ ve bağ eşkiyaları,iş başında, onların dış figüran destekçi ve tetikçileri ise takip peşinde.
Kendine gel Türkeye, kendine gel Aziz Millet. Bir dertleri, tek dertleri var oda Türkiye Cumhuriyeti Dveleti’nı hiçe saymakmak. Ey altın harflerle tarih yazan şanlı milletin evletlerı, sahip olduğun ecdedımızın şehit kanıyla kurduğu aziz devletini koru, emanetine sahip ol. İç ve dış düşmanların bir ve tek derteleri var o da mileti sokağa döküp kardeş kavgası çıkartmak, mal zahiyatı yapmak, kan akıtmak can alamak, canlar almak.
Bunu çok iyi bilesiniz ki, ey şer odak güçleri bu AZİZ MİLLET bu kirli oyunlara, tezgahlara gelmez, gelmeyecektirde... Ağır taş yerinden kalmaz, kalkarsada karşısında hiç bir güç, hiç bir engel karşısında kalmaz, haksızlıklara fırsatta tanımaz, hak bildiği, doğru bildiği yolundan geride duramaz.
Şimdilerde bir kirli senoryo var, Türkiye’de Kürt, Türk, Gürcü, Çerkez, Arap, Laz, vs. etnik guruplar tarih önünde kardeşlekte et ve kemik olmuş, ülküsünde bir ve beraber kalmış olan bu Yüce Millete sinsi planlar, oyunlar, sahneler kurup, her birinin ecdatları şehit vererek ve şehit kanlarıyla kurdukları Türkiye Cumhuriyeti Dveleti’ni yıkmak, Asil ve Aziz milleti yok etmek, ümmeti parçalamk. Bunun için de, bu etnik guruplar, mezhepler ve meşrepler arasında kaos çıkartıp kardeşi kardeşe düşürmek, vurdudurup, kırdırarak onların, mal, kan ve can değerleri üzerineden siyaset yapmaya çalışanlar var. Onlar çok iyi bilsinler ki,avuçlarını yalarlar ve yalayacaklardırda.
Bu Yüce Millet, Bu Asil Millet, Bu Şanlı Millet süregelen tarihinde olduğu gibi zülmün ve zalimlerin karşısında hep kenetlenir, deccal ordularına asla geçit vermemiştir, vermezde vermeyecektirde.
Ey satılmış ve satılmaya hazır alçak, şerefsiz, haysieyetsiz, namuzsuz, inançta, tasada, kıvançata, birlik ve beraberlikten yoksun olan katiller, caniler bu milletin üzerineden kanlı elinizi derhal çekiniz, çekiniz ki daha fazla zahiyat vermeyiniz. Bu vebalı taşıyamaz, bu yaptıklarınızn hesabını bu millete vermezsiniz.
Şu çok iyi bilinmelidir ki, siz o beslediğiniz ve bu milletten sakladığınız o kirli emelllerinize asla kavuşamayacaksınız. Bu necip millet bölğücülere, yıkıcılara, yakıcılara asla fırsat vermeyecektir, vermezde. Bir gün defiref olup, ne yazık ki, cehennem yolculuğınuzda ki yerinizi sahnelenen çirkinliklerinizle tarihin arşiv sayfalarında yerinizi alacaksınız.
Bu necip milletin yeni nesilleri sizleri zaman zaman hep hünharlığınızla, zalimliğinizle, caniliğinizle, gaddarlığınızla ve barbarlığınızla anılanacaksınız. Şimdiden Allah’ın leneti her zaman ve mekanda üzerinizde olsun. Amin.
Birlikten kuvvet, kuvvetten birlik doğar. Kimse enrikalara kapılıp yanlışlara soyunmasın, yanlş yapnalarıda alkışlayıp destekçiside olmasın. Oyanuslar kabarırsa hepimizi birden boğar. Birliğe, beraberliğe heimiz biririmizi davet edelim.
Bir olmada, beraber olmada, hayır vardır, huzur bardır, güven verdır, sevinç vardır, aşkı abu hayt vardır, aksi mi narı cehennem vardır. Sen sen ol kendine gel TÜRKİYE.
Türkiye büyük, Türkiye güçlü, Türkiye haklı, Terörün iç ve dış destekçi yanadaşları suçlu, Necip Millet, İslami Ümmet birlik ve beraberliğe sevdalı, Yanlışa geçit vermez, tağuta boyun eğmez bu badirelerde gelir geçer dağru yolda doğru yürü TÜRKİYE...
Güzel günlere, sevgi ve barışa selam olsun... Selam Hz. Muhammd’e, şehidi, şühedaya ve Ümmeti Muhammed’e olsun.
Bayrak dalgalanacak, ezanlar okunacak, milletin ve ümmetin yüzü hep gülecek, Türkiye payidar olacak, düşmanlar çatlayacak bu da böyle biline...
Cemalettin GÜRPINAR
BİRLİĞE DAVET Yazısına Yorum Yap
"BİRLİĞE DAVET" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
11 Ekim 2015 Pazar 10:47:22
Değerli okur arkadaşlar bazı düzeltmeler yapılması gerkeiyor düzeltiyorum fakat eklenmiyor beni bağışlayın selamlar, sevgiler, hürmetler. İlerleyen zaman diliminde belkin site teknik hata vermez kaydedilir.
CemalettinGÜRPINAR tarafından 10/11/2015 10:48:37 AM zamanında düzenlenmiştir.