- 890 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ama seni seviyorum
Seni düşünerek ve ağlayarak yazıyorum bu mektubu.İster beni anla ister anlama.İsterse saçma gelsin..
Olgun olmak güzel birşey ama herkesin yanında olamıyorsun.Ben hep belirli kişilerin yanlarında çocuk oldum.Ama en çok senin yanında oldum.Çünkü seni seviyordum ve sende beni seviyordun.Hep bir kişinin sevgisi daha fazla olur ya hani bizde aynıydı ikimizde büsbüyük seviyorduk çünkü sevmek ve sevilmenin anlamını biliyorduk.İhaneti yarayı biliyorduk.
Senin yanında çocuk olmak bulutlara dokunmak gibiydi.. senin yanında çocuk olmak bayramlık elbiseydi...
Bende gitmeyi düşündüm bazen ama ya sinirliydim ya çok duygusal ciddi ve mantıklı düşündüğüm zamanlarda olmadı bu.
Kendimi sana hep yetersiz hissettim bir tık gerideydim belki sen hissettirmedin ama öyleydi.Kaybetmekten deli gibi korkuyorum bilmiyorsan al bil yani gidersen mahvolurum bil.Senin yanında fazla olgun olmam bil.Benimle hep ilgilenmeni istiyorum al bil.Senin benden vazgeçtiğini görmek beni bitirdi bunu bil.
Sabahları günaydın akşamları iyi geceler mesajını özledim..Ben beni bırakma diye ağladığım adamın kayboluşunu izledim..Hissettim ama içime attım.Gözlerinde kendimi göremedim..Sana güveniyor muyum artık bilmiyorum çünkü her an gidecek bir havan var bunu bana yansıtıyorsun ve farketmiyorsun.Sana sürekli değişik sorular soruyorum görmüyorsun.Eskiden verdiğin cevaplarla şimdikiler farklı bilmiyorsun.Uğraşmaya kalksam olmuyor eskisi gibi farketmiyorsun..
İçim dışıma çıkana kadar ağladım.Ama bu son ağlayışımdı.Hayat nereye sürükler bilmiyorum..Ama ne olursa olsun senin yanında kalmak istiyorum.Küçük çocuk gibi sana sığınmak istiyorum.Belki sevdiğimi belli edemiyorum ama seviyorum en azından bunu ben biliyorum..Herkesten her şeyden kıskanıyorum.Sen 1 yaparsan ben 10 yapıyorum.Ama seni seviyorum.
Dışarı çıkmıyorum yanında olmuyorum uzağım ama seni seviyorum.çocuk gibiyim kızdırıyorum ağlıyorum saçma şeyler düşüyorum ama seni seviyorum.
Benim sana karşı seni seviyorum ama’larım hiç yok.Ama seni seviyorumlarım çok..
Sonum yoksa bile seninle yolumuz çıkmaz sokaksa o yolu yürümek istiyorum varsın orda öleyim ben ama ben seni seviyorum.