- 665 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bakmakta Yetiyor Görmekten Önce
Biraz yorgunum. Dolanıyorum evde tek başımayım. Açıyorum müziğin son sesini kulaklarım patlarcasına dinliyorum. Teoman. Bugünlerde hoşuma gidiyor. Heyecan veriyor azar azar. Bazen balkona çıkıp serinliyorum. Beş dakika geçmiyor geri dönüyorum içeri. Yapacak birşey bulamıyor, uzanıyorum yatağıma. Bu yazdıklarıma sıradan o işte mi dersin yoksa direkt kendine mi baglarsın konuyu sana kalmış.
Bazende yazdıklarını okurken buluyorum kendimi. Güzel yazıyorsun. Doğru tanımlıyorsun hayatı. Doğrulardan bahsediyosun. Insanları, duyguları, sevinçleri,mutlulukları,hüzünleri....
En çokta huzuru, özlemi en güzel şekilde anlatıyorsun.
Bir yazara "iste bu benim favorim" diyebileceğimi hiç sanmazdim. Daha önce okuduğum şiirler, yazılar garip gelirdi bana. Hiç umursamazdım. Hiçte ilgimi çekmezdi. Şimdi fanı olduğum bir yazar farkediyorum içimde. Tıpkı şarkılar gibi. Fani olduğun sanatçının bir sonraki albümünü heyecanla beklersin ya. Seninle de aynı şeyi yaşıyorum. Bir sonraki yazını-şiirini heyecanla bekliyorum. Yıne şarkılar gibi, o beklediğin albüm bir türlü çıkmaz ya. Beklersin beklersin gelmez ya. Olsun.. Olsun... şuanda var olanlar neyime yetmiyor dersin. Benim için yazıların da aynı şekilde. Okurum okurum tekrar okurum. Neyime yetmiyor ki ? Var olanlarla hayat bulurum bende. Her zaman var olarak kalacaklarınla..
YORUMLAR
vazgeçilmezimiz neler var değil mi? sevdiğimiz şarkılar ve yazarlar ve kitaplar ve ve...
her kelimesinde kendimizden bir şeyler bulduğumuz.
hiç unutmuyorum: daha ilkokula gidiyorum ve ''küçük kadınlar''ı okuyorum. kitaba doyamadım ve hayatımda ilk ve son kez bir şey yaptım: kerelerce baştan sona okudum aynı romanı ve özdeşleştiğim o kahraman idi en büyük idolüm.
benim de hayranı olduğum bir yazar var ve dünya çapında her ne kadar fazlasıyla spekülasyon üretilse de hakkında zira ben sadece onun kalemini önemsiyorum ve tarzını ve kullandığı dili. kim olduğu bende kalsın.
yazınız kısa ama doluydu. kutlarım.
saygılarımla dost kalem...
nice paylaşımlarda buluşmak üzere...
Umudu Kaybetme
Asıl dolu olan sizin kalbiniz.