- 384 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SARIKAYALI Ressam Şair Nezlim GÜREL Şiiri : GÖR LEYLA.. / Hikmet OKUYAR
Sarıkayalı Ressam Şair Nezlim Gürel Güzel Sanatlar Öncüsü olarak kültür sanat etkinliklerimizde gösterdiği üretken duyarlılığı ile cesaretin azmin ve başarının ürünlerini sergiliyor..
*
Yozgat Sevdası / Hikmet Okuyar deyişimle yaptığım paylaşımlarda ve vatan şairleri arasında yaptığım sanatçı gözlemlerimde üretimleri özenle takip edilen isimlerden oldu Nezlim Gürel..
*
Ferhat Şirin, Gül ile Bülbül, Bahçe ile Meyve, Şiir ile Şuur, Toprak ile Vatan, Leyla ile Gül konularına bakarken Nezlim Gürel imzalı bir güzel ’’ Gör Leyla ’’ şiiri ile karşılaştım.. Okuyar Şebingülü Bahçesi düzenleme çalışmalarım arasında kızlıcık şurubu molası verdiğimde..
*
Hem Bakülü Şair Sema Dağlı Şebingülü Şiirleri ile hem Uğurludağlı Şair Leylican Leyla Yıldırım Şebinkarahisar Güzellemesi Şiirleri ilgi yoğunluğunu seyrettim; hem de Gör Leyla / Nezlim Gürel Şiiri yorumu yapmaya başladım.. şarkı türkü formatlarına taşıdım Yozgat - Sarıkaya havalarında..
*
Taaa, Fransa yakınlarından Yozgat Sarıkaya güzelliğinde aksettirilen dizelerin içinde ses oldum saygın deyişlere..Bir de aynı duyarlılığı Türkiye Sevdası Hayranları ile 1001 İSİM 1001 ESER OKUYAR KARMA SANAT SERGİSİ takipçileriyle paylaşmak istedim..
*
Aleyna Keskin, İpek Okuyar gibi özel yetenekliler de yorumlasın dedim.. Şiir Yorumcuları ilgi alanında şiirli hikayeler şiirli resimler kapsamında değerlendirilmesinin faydalı olacağı ön görüsü ile paylaştım bir daha..
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
............
GÖR LEYLA.. / Nezlim GÜREL
*
Kaç kem gözün, nazarına uğradım,
Ömrün ahirine, var yok bir adım,
Umudumu insafına bağladım..
Bir tek bakışına, av oldum Leyla.
*
Ellerim serbestse, bağlı yüreğim,
Eledim unumu, astım eleğim,
Sönmüş ışıklara, candı dileğim..
Gözlerin değince, kav oldum Leyla.
*
Bir sözüne hem doğruldum, yıkıldım,
Bir nazına, saçlarına takıldım,
Usandım nihayet, bıktım sıkıldım..
Eğildim büküldüm, vav oldum Leyla.
*
Üşüdüğüm oldu, gündüz güneşte,
Küllenmesin kor’um lutfeyle deşte,
Bu yangında, bir alevsiz ateşte..
Örse gelmek için, tav oldum Leyla.
*
Zannetme akanlar ırmaktır seldir,
Gönlüm ne yabancı ne yad ne eldir,
Madem buhar olmak aşka bedeldir..
Dokunma yanarsın, lav oldum Leyla.
*
Nezlim GÜREL
07.10.2015, FRANSA
..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.