.....cır cır böceği.....
canı cehenneme yahudinin !
YORUMLAR
Herşeyin bir başlangıcı var. Değerli Millenar, antiemperyal bilince giriş olarak çocuk ölümleri ve Filistin üzerinden gerici/işbirlikçi dinciliği anla(t)maya hoşgeldiniz.
Yarışmıyoruz, paylaşım anlamında yazışıyoruz. Bilgi paylaşımı..
Seviye düşüyor. Hoş olmuyor.. Biraz dikkat edelim !
Göktürkmen tarafından 7/19/2008 5:37:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sadece Filistinde değil, uzağa gitmeyin... burada, yanıbaşımızda da insanlık ayıbı var...
Kadınların ırzına geçiliyor, çocuklar ölüyor, yaşayanların bir kısmının kolu bağı kopmuş !
Türkmenlere soykırım uygulanıyor !
Nasıl ?
İncirlikten destek alarak bomba taşıyan uçakların attığı bombalarla ve o uçaklarla taşınan askerler geçiyor kadınların ırzına !...
Bunu belirtmek istedik...
Siz ise olayı kişiselleştirip, ideolojik fikrinizle yola çıktığınız için bu hakaret vari üslubunuzla sayfanızda misafir ağırlıyorsunuz !
Müslüman : misafirini ağırlamasını bilen, onu... "koşulsuz" başüstünde taşımayı başarabilen insandır...
Evsahipliğiniz bana ağır geldi... Misafirliğimiz de size
Sanırım diğer hakaret etmeye çalıştığınız katılımcılar da bu yönde düşünüyor
yazıyı silmeniz, eleştirilerimizin haklı olduğu anlamına geliyor... siz laiklere taş atarak sorunu saptırmaya çalıştınız, ben de tepki gösterdim...
ve özelimden bana ''kemalist'' olmadığınızı belirten bir mesaj yazmıştınız... ben de sizi ''kemalist, dindar, dinsiz olmanız size olan saygıma kota koymaz, yeter ki objektif yazın'' diye cevaplamıştım.
bu görüşüm hala geçerli... ben benimle aynı şeyi düşünmeyen bir çok insana saygı duyuyorum, objektif oldukları sürece... Nazlı Ilıcak, Mehmet Barlas gibi görüşlerine tam ters fikirlere sahip olsam da onlara saygı duyuyorum, genel anlamda objektif olup yeri geldiğinde özeleştiri yapabildikleri için...
size şu an duyduğum saygı, sizin davranışlarınız ve tutarlılığınızla doğru orantılıdır, varın siz hesaplayın!
yorumuma alındığınız için ''çok anlamlı bir konuya temas etmişsiniz ama kaleminiz ne yazdığını, nasıl yazdığını bilmiyor'' kısmını yorumumdan silmiştim
siz bu eleştiriyi ''hakaret'' kabul ettiğiniz için yorumumdan sildim bu kısmı. ama siz açıkça hakaret etmekten hiç çekinmiyorsunuz!
çok yazık, çok üzüldüm.
kendine ''müslüman'' olanlar, ahirette ne hesap verecekler, bekliyorum...
saygılarımla...
kimsenin ideolojisi çocuk gözlerin yaşlarını silmeyecek öyle değil mi..!
kimi suçlarsak suçlayalım iki tane pırpır yüreğin endişesini temizleyemeyeceğiz..!
yazının muhatabının kim olduğunun tarafımca hiç bi önemi yok bayım..
mühim olan orada dökülen çocuk kanları benim için..
hassaa bi noktaya değinen yazar yüreği de en içten tebriklerimle kutluyorum..
Aynayı kendimize doğru tutalım önce !
Ne kadar suçlu olduğumuzu görürüz diye, kendimizle yüzleşmekten korkuyoruz.
En basit örnekle... yardım malzemesi taşıyoruz bahanesi ile Irak'a bomba taşıyan uçaklar nereden kalkıyor ?
Sakın İncirlik olmasın ?
Ne dersiniz ?
Buna onay veren kim ?
Ben miyim ?
Benim tasvip etmediğim bir insanlık suçu işlenirken bizim adımıza hemde bize sormadan bu lojistik desteği veren kim ?
Bizi yönetenler olmasın sakın ?
Ne dersiniz ?
Sadece yahudileri ya da abd yi suçlamakla temize çıkılmaz !
Ne yahudiyim ne de abd'li...
Hiç birini savunmam söz konusu bile olamaz...ama
eğri oturup doğru konuşalım önce...
Bu yazınızın muhatabı : Bizi yönetenler olmalıydı...
Siz yanlış yere seslenmişsiniz !...
Rom@ntik tarafından 7/18/2008 11:32:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Rom@ntik tarafından 7/18/2008 11:32:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Demokrat ve laik medeni asrın evladı sana sesleniyorum .
bu cümlenizin kastını anlayamadım. bütün bu saydığınız vahşet SUUDİ ARABİSTAN gibi has müslüman bir ülkenin yanıbaşında gerçekleşmiyor mu? Suriye, Lübnan'ın kucağında değil mi bu ateş! Mısır çok mu uzak oraya? dahası, müslüman başbakanımız az kalsın asker göndermiyor muydu Irak'a????
antakyalı ozan tarafından 7/18/2008 11:40:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
KATKI:
Emperyalizmin Doğu ve Batı tüm tür/ türevlerini lanetliyorum !
Yeni sömürgeciliği ve ona mühre kuşuluğu şekli şikarlığında, suret-i haktan görünerek cariyelik eden tüm gizli ve açık işbirlikçileri de kınıyorum !
Irak olmamak için,
Afganistanlaşmamak için,
Çeçenistan olmamak için..
Ve de; Filistin olmamak için...
Yaşasın "bilakaydüşart istiklal-i tam" Türkiye Cumhuriyeti !
Kahrolsun Ab ve Abd emperyalizmi ve ona tabi Doğu despotik işbirlikçi yaklaşımlar..
Yaşasın yeni emperyal koloniyalizme karşı: "Sömürülen Uluslar Enternasyoneli"..
Emeğe bütün anlamlarda saygı..
.
Göktürkmen tarafından 7/19/2008 2:37:18 AM zamanında düzenlenmiştir.