- 828 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ BUÇUK SAYFA
Selamlar
1985 - 1988 yılları arasında 2,5 sayfalık bir makalem nedeniyle, 2,5 yıl cezaevinde geçen hayatımın anılarından oluşan İKİ BUÇUK SAYFA isimli kitabım Ağustos ayında çıkıyor.
Cezaevi sürecim Ankara Ulucanlar tutuk evinde başlayıp Bursa E Tipi, Bursa F Tipi cezaevlerinde geçtikten sonra İmralı adasında tamamlanmıştır.
Cezaevi süreci içinde değişik görüşteki bir çok kişiyle yapılan arkadaşlıklar, görüşmeler, fikir alış verişleri, fikirsel öneriler mevcuttur.
Kitap; 13,5 x 21 cm ebatlarında 544 sayfadan oluşmaktadır. Fiyatı 25, TL’dır.
Aynı yerde, bölgede yaşayan bazı arkadaşların birlikte alımları için en az 10 adet olmamak üzere yapacakları toplu alımlarında özel bir fiyat uygulanacaktır.
Talebi olacakların buradan özelime mesaj atmaları yeterlidir.
Sohbet havasında yazılan kitabım okuyucuları sımsıcak sarmaktadır. Bugüne kadar Word dosyasından okuyarak, hem düzeltmelerde, hem kitabın gelişmesinde yardımcı olan arkadaşlarımın temel görüşü budur. Bu vesile ile onlara da ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.
Kitabın satışı; internet üzerinden kitap yurdunda, bazı dağıtım evlerinin bünyesinde, yayınevi tarafından yapılacaktır.
Ayrıca arkadaşlarıyla birlikte en az 10 adet olmak üzere toplu alımlar yapmak isteyenler de bana bildirebilir. Onlara kitap gönderme konusunda yardımcı olabilirim.
www.kitapyurdu.com/kitap/iki-bucuk-sayfa-amp-cezaevi-notlari/375196.html&publisher_id=7551
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.