- 311 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAKLAŞIYOR YİNE CEHENNEM.....
Cehennem diyorumda sahi sen bilmezsin....! Duydun butun feryatları, belki de gördün...! Nasıl unuturum ki? Nasıl unutulur ki kadere sustuğum gün? Susupta satır satır yazdığım gün...!. Ölümle tanıştım ben o gün...
Ölüm haberi hiç acı vermezdi bana başkalarından duyunca...
Ögrendim, yüreğime düştüğü gün!
Kanayan bir kalp otururdu sürekli karşımda, inanmazdım üç günden sonrasına...
İnandım; o kalbi taşıdığım gün...!
Haberin geldi ilk önce " başımız sağolsun" yazdılar kara kara lekelerle...! Sonra koştur koştur kara bir habere....!
Sonrası mı?
Sonrasında beyaz bir elbise...
Dogum gunu hedıyen var dedim de, " bakalım ne aldın begenmem belki" dedin inadına söylercesine...!
Sahiden begenmemişsin "kefeni" giydiğin gün anladım...!
Sevmem ben oyle lux yasantıları, rahat yatakları derdin de gülerdim deli mi bu adam diye?
"Tabuta " girdiğin gün anladım...
Ne cok yazmıstı yorgun gözlerle genç kadın, acının tarıfı yok dedıklerı bu olsa gerek onca satıra ragmen hala bitmedi dediğinde, anladım...!
Sonra sordum nedenini ; nıye şimdi yazıyorsun butun bunları söyleseydin ya dedim...
"DÜNYA’DAKİ CEHENNEMİM YAKLAŞIYOR " DEDİĞİ GÜN ANLADIM....!
MEĞER ÖLÜM GERÇEKTEN SONSUZMUŞ ONCA SATIRA RAGMEN ACISI DİNMEDİĞİ GÜN ANLADIM....!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.