YORUMLAR
Kemnur
Ne diyeyim.
En iyisi yüreğine sağlık üstat deyip noktayı koyayım.
63 yaşında 20 yaşındaki bayana yer veren bir kıroyum.
Kemnur
Mahmut Cantekin
Ön yargılarla büyütülmüş, şekillenmiş beynimiz, kendimizi eğitmeden, başkalarını hor görmeyi çok severiz.
Bir örnekte ben vereyim: Diyarbakır'a atanan batılı bir genç doktor, ilk hastasını muayene eder. Sohbet sırasında hasta, Kürt olduğunu söyler.
Doktor: Sen Kürt olamazsın, der.
Hasta şaşırır.
Sorar: Neden.
Doktor cevap verir: Ben seni muayene ettim. Senin kuyruğun yoktu. Kürtler kuyruklu olur.
Yaşadığım bir olayı daha anlatayım:
Lice'de Milli Eğitim Müdürüydüm. Cumartesi günü markette oturuyordum. Genç bir polis geldi. Yeni atanmış. Lice^ye gittiğinde markete git, yardımcı olurlar, demişler. Geldi. Oturdu. Sohbet ediyorduk. Öğlen ezanı okunmaya başladı. Genç polis şaşırdı.
- Burada ezan okunuyor mu, dedi.
- Evet,dedim. neden şaşırdın diye sordum.
Polisin verdiği cevap beni şaşırttı:
- Licelilerin hepsi Ermeni dediler.
Çarşıdaki üç camiyi kendisine gösterdim. Ve ekledim.
- Dört yıldır buradayım, bir Ermeni ile karşılaşmadım.
Kemnur
Allahın macırı... Benim gibi bir kıro bulmuşunda evlenmişin, şükret... neyse şaka yaptığını bildiğim için hoş görüyorum sataşmalarını yoksa bugün yazdığım yazıdaki Ali Kemal denilen salağın aslında sen olduğunu ilan ederdim ya... neyse...yazını tebrik ediyorum... o kıroyu nasıl olduda unutmadığına şaşırdım...ama burada ayakta giderken benden yediğin fırçaları, çimdikleri, vs es geçmişin nedense...
Sevgili Kemal.
Senden özel olarak dinlediğim bu anıyı bir kez daha burada görünce yine aynı zevkle okudum.
Kalemin ustalığını konuşturmuşsun her zaman olduğu gibi.
Kutlarım
Selam ve sevgilerle.
sami biberoğulları tarafından 10/2/2015 12:21:00 AM zamanında düzenlenmiştir.