- 564 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ACITAN SEVGİ
Odam;dört duvardan oluşan yer.Benim yaşam alanım,aldığım rahat nefeslerin yeri.Onu rahat rahat düşünebildiğim yer.Yatağım çift kişilik.Sol tarafına yatıyorum belki sağ tarafını o doldurur diye.Resimleri yatağımın yanındaki komidinde.Her gece bakıp hayallere dalıyorum.Gerçeğim olmuyor,bari rüyama gelsin diye uyumadan önce en son onu görüyorum.Rüyamda bile dokunsam yetiyor,uyandığımda hissediyorum kokusunu ellerimde.Uykuyu sevmelerim bu yüzden,onu göreceğim için bu rüyalara dalma isteğim..Bizi inandırdılar küçükken masallara.O kadar alıştık ki renklere,büyüdükçe soluklaştı ve biz kırıldık.Kaç kere kırıldığımı sorsanız inanın bilmem.Zaten ondan sonra öyle parçalandım ki,ben bile toplayamadım parçalarımı.İnsan bazen kalbi atmasın istiyor,yaşamak istemiyor.İstemedikçe devam etmek zorunda olmak tam bir azap oluyor.HAYAT BÖYLEDİR ZATEN OLMASINI İSTEMEDİKÇE HER ŞEY OLUR,OLSUN İSTEDİĞİNDE İSE O İMKANSIZINDIR ARTIK.Şimdi benden bir tavsiye vermemi isteseler;bir şeyin sizin olması için o kadar istemeyin derim.Sizin içinse eğer o her neyse kendi gelir zaten.MUTLULUK BEKLEMİYORKEN BAŞIMIZA GELENDİR.İstediği olmayınca çok kırılıyor insan.Gücünü kaybettikçe yıkılıyorsun ve sen yıkıldıkça daha çok basıyorlar üstüne.Sevdiğin adamda/kadında kurtarmıyor seni,zaten o sevmiyor.Velhasıl yalnızsın işte.Sevilmeden sevme,bu en büyük pişmanlık.Hep kendinden verdikçe sana bir şey kalmıyor.Şimdi derin bir yara o bende, ne üstüne tuz basabildiğim,ne de kapatabildiğim.Durmadan kanayan bir yara..Ne zaman,nasıl kabuk tutar bilmem.Kanım aktıkça güçsüzleşiyorum.Onu her düşündüğümde yaram daha çok kanıyor.SİZİ KANATMAYACAK İNSANLARI SEVİN.Hakediyorsa dünyaları alın karşınıza haketmiyorsa asla kendinizden ödün vermeyin.SİZE ÇİÇEK AÇTIRIYORSA DOĞRU KİŞİDİR,SOLUYORSANIZ EĞER GÜN BE GÜN BIRAKIN.Tavsiye verdiğim kadar uygulayabilseydim şimdi iyiydim.Ama bilirsiniz ki söylemek uygulamak kadar zor değil.Rüyalarımla,hayallerimle kandırıyorum kendimi.Kendimi inandırmak en kolay olanı,insanlardan zaten vazgeçtim.Dünyam onun etrafında.Evrenimde sadece onun gezegeni var.Umarım bir gün benim olur.Ben istesem de gidemem artık..
Ama siz dinleyin beni.Bağımlılığınız olmadan "o" tedavi olun.Gelirse kendi isteğiyle gelsin.UMUT KARIN DOYURMUYOR.YANDIĞIM KADAR YAKIYORUM AMA YİNE "KENDİMİ",YARARIM OLMADIĞI GİBİ ZARARIMDA "KENDİME".En kıymetli sensin.Kendini değmeyecek adamlara/kadınlara harcama.Hep diyorum yalnızsın,yalnızım,yalnızız..
"EĞER YANARSAN KİMSE SU DÖKMEZ
AMA ODUN ATANIN SAYAMAYACAĞIN KADAR ÇOKTUR."
Böyle bir dünyada sevgiyi tatmak zor.
"Size hiç gelmeyecek olan adamları/kadınları sevmemeniz,sevgisi tertemiz olan adamlar/kadınlar tarafından sevilmeniz dileğiyle.."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.