- 427 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NE GARİP DEĞİLMİ...
ne garip değilmi..hayatına birisi giriyor merak ediyorsun, özlüyorsun, önemsiyorsun,değerveriyorsun, onunla sabahlıyorsun, kıskanıyorsun,başkasıyla paylaşamıyorsun, herşeyden öte aşık oluyorsun. sonra bi bakıyorsun gidiyor.öyle gidiyor işte...sanki o yaşananlar onunla yaşanmamışcasına gidiyor.. bu noktada insan güvenmemeyi öğreniyor, vede nefret etmeyi...bir kişi yüzünden ön yargılı olmayı öğreniyor..sonra düşünüyor aşk gerçekten kötü birşeymi, yoksa aşkın bir suçu yok insanlarmı kötüleştiriyor beynimize bazen hükmedebilsekte yüreğimize hükmedemiyoruz nedense.beyin kabullense de yürek kabullenmiyor bazı gerçekleri, yürek ile beyin arasında sürekli bir kavga..
ne garip değilmi sevgili dostum, bir zamanlar şu lanet hayatta ki en güzel şey bendim senin için... senin fotoğrafını çekerken bir başka bakardın sen, daha güzel çıkardı resimlerin..beni seven gözlerindi, beni seven yüreğindi, öyle derdin ondan güzel çıkardı o resimler...ellerimi bir başka tutardın, avucumun içini parmağınla...senin dünyandım, senin hayata baglayandım degil mi. öyle derdin...insan hayatından,dünyasından vazgeçermi...
şimdi yoksun ve olmuyacaksında bundan sonra. sen gittin, öksüz kaldı yüreğim,gözlerime bir hüzün çöktü hep ağlamaklı.. ne garip değilmi insanın içini acıtan da acısını dindirecek olanda aynı kişi.. ama gelme artık bende istemiyorum.artık senden istediğim neler biliyormusun..
beni çok merak etmeni istiyorum. ne yapıyorum, nasılım, kiminleyim diye beyninin her hücresiyle beni düşün. evde otururken aklına ben geleyim, elin telefona gitsin. ama beni arayacak cesareti bulama kendinde... hani beraber dolaştığımız yerler varya. işte oralara gittiğinde gözlerini kapatıp yaşadığımız onca şeyleri en ufak ayrıntısına kadar hatırlamanı istiyorum. yatağına uzanıp yattığında tanıştığımız günden itibaren her şeyi o an, o yatakta yaşamanı istiyorum. Gözlerin dolsun...pişman ol. bana karşı yaptığın her şey için pişman ol, lanet et.. odana kapat kendini. sonrada sana karşı yaptığım onca fedakarlıkları, onca güzellikleri düşün. herhangi bi şarkı açarak kendini iyi hissetmeye çalış, şarkının ritmi ne olursa olsun canın yansın istiyorum. çok pişman ol. tıpkı benim de olduğu gibi....
insan birilerini suçlarken aynaya bakmalı her insanda kendisini gösterecek bir ayna vardir.ve insan muhattabına baktığında kendini görür. ama bunu hic kabullenemez.kabullenmedigi ve yuzleşmedigi icin suçu hep baskasına atar. ben günah keçesi oldum hep, birileri hep haklı olan taraftı..biz bardağı taşıran son damlaya bakarız hep, ama o bardağı dolduran gerçekleri görmeyiz..
neyse boşver....bazen bittiğinde bile iyiki başlamışız diyebilmek bile güzel.........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.