- 759 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN ?
Üç düşünce var oldu beynimde.sizinle paylaşmak istedim.
Birincisi: ana rahminden çıkan her insanın pisliğini, su temizler.ve dünyaya tertemiz kokularla sunuluruz.
Oysa; öleceğimiz zaman, üzerimizdeki pisliği suyla temizlesek bile, günahlarımızdan arınmak için ateşle temizlenmeden cennete giremeyeceğiz.
Su ve Ateş!
İkincisi:damarlarımızda akan kan, kırmızı olduğu halde, derimizde , neden yeşil yada mavi görünür?
Damarlarımızın mavi renkte görünmesi, vücudumuza gelen ışığın bir kısmının derimizde emilmesi, bir kısmının da yansıtılması ile ilgili olduğunu biliyor muydunuz ?.
Derimizde mavi renk gibi yüksek enerjiye sahip dalga boyundaki ışıklar daha çok yansıtılıp gözümüze geldiği için damarlarımız mavi renkte görülürmüş.
Ayrıca vücudumuzda bizi şaşırtan binlerce mükemmellik buluyoruz.
Ve 3.
Şimdi gelelim yaşamımızdaki en kötü düşmana...
Biliyorsunuz ki havadaki oksijen kan yoluyla , vücudumuzdaki, tüm zararlı şeyleri temizliyor. Aklınıza ne gelirse...
Verem Kanser hastalığını bile temiz hava yani oksijen yok etmeye yararken...
Sigaradaki nikotini damarlardan temizleyemiyor ne yazık ki!
Tıpkı günahlar gibi!
Nikotinin içindeki zaralı maddeler içinde ki zift işte ancak ateşle temizlenebilir.
O da....
Damarlarımızın bir kabın içinde saatlerce kaynatılması gerekir.Akıp gitmesi için .
Bu da olmayacağına göre....
Çözüm ne sizce?
Bırakmak tabii ki !
YORUMLAR
Gönül dostum baya emek harcayıp güzel bir konu ortaya koymuşunuz bu nedenle sizi önce bu saygın emekten ötürü yürekten kutlamak isterim
Bir yandan da şiirlerinize bakıyorum duygu yoğunluğu had safhada,
Merak ediyorum hem bilimsel araştırma hem muhteşem aşk şiirleri bu enerjiyi bu zamanı nereden alıyorsunuz doğrusu merak ediyorum
Laf aramızda biraz kopya veremezmisiniz
Gerçekten bir Derya bir Denizsiniz
Hep güzellikleri düşleşin O asil yüreğiniz
Saygı Sevgi dolu selamlarımla
___şair 67____
ALİ CEMAL AĞIRMAN