acemi işi intihar mektupları..
intihar mektubu yazan insan kalmışmıdır acaba..ayrılığını bir kalemin sözleri arasına sıkıştırıpta yokoluşuna doğru adım adım ilerleyen , bazen aptalca bir kelamın açtığı iz bırakan acıların yavaş yavaş esrik bir hayatın sonuna hazırladığı mektuplar..
hep aşka aşığa yazılacak değil ya mektup..bu sefer bekleyişimin asla gelmeyeceğini bildiğim için , yeme içmeden kesilip te günden güne yokolmaktansa derler ya bir kalemde silmek için son vereceğim hayatıma..acı değil mi..hayır..beklemek ve sabretmek acı..okunacak yada bana fikir verilecek kaygısı da taşımıyorum..sadece kendimi sınıyorum..yapabilir miyim diye..belki de bu intihar mektupları hiç postalanmayacak..olsun..yazacağım
bu mektup hem sana hem de acılarımın başladığı o uzak şehire..yakıcı hasretin beni boğazıma yapışıp ta alaşağı etmeden önce inancımı sınadığım bir yer olacak..adı uzun zamandır şehirler arasına yapışmış yokluğunun kol gezdiği sokak aralarında binlerce neşter yarası aldığım uzak hasret hikayeme olacak..hiç geri dönmeyeceğim intihar girişimimden..soluklansamda öfkemi yoketme çabasında olmayacağım..asla..bu yüzden şairlerin yaptığı gibi şiirler arasına da sığınmayacağım..kaldı ki iki şehir arasına bir sürü şiir yazdım..sen bilmedin bile..artık kutsal kitaplarla kutsal metinler arasına saklanmadan baharı hiç görmemiş balkonumdan nasıl bir sona doğru gideceğimi yazacağım..beni sınamayacaksın ..çünkü sınama vakti geldiğinde ben olmayacağım..
..
..
"herşeye rağmen dudak payında kalan sevişme izlerinin insanı ne kadar linç ettiğinin farkında mısınız..Seni Seviyorum diye biten o sözcükleri bu günlerde ne çok arıyorum.."
syrus
YORUMLAR
kaç sevdaya yenildi bu yürek...yarınlara gebeyken çocuk gülüşler umutla bakan,
çekip gitmelerle yetiniyor kimileri hüzzam sevdalara tutunarak...
her sevişme sonrası dilinin ucunda biriken tuz ve ruhunda biriken acı katman...
bir intiharın önzününe iliştirilirken her dize, şair kanar yeniden ve şiir kanar...
bu mektup hem sana hem de acılarımın başladığı o uzak şehire..yakıcı hasretin beni boğazıma yapışıp ta alaşağı etmeden önce inancımı sınadığım bir yer olacak..adı uzun zamandır şehirler arasına yapışmış yokluğunun kol gezdiği sokak aralarında binlerce neşter yarası aldığım uzak hasret hikayeme olacak..hiç geri dönmeyeceğim intihar girişimimden..soluklansamda öfkemi yoketme çabasında olmayacağım..asla..bu yüzden şairlerin yaptığı gibi şiirler arasına da sığınmayacağım..kaldı ki iki şehir arasına bir sürü şiir yazdım..sen bilmedin bile..artık kutsal kitaplarla kutsal metinler arasına saklanmadan baharı hiç görmemiş balkonumdan nasıl bir sona doğru gideceğimi yazacağım..beni sınamayacaksın ..çünkü sınama vakti geldiğinde ben olmayacağım..
..
üzerine yazacak tek bir kelimem dahi yok. sanki ben anlatmışım gibi okudum zaten. fazlası var eksiği yok. çok güzeldi.
gülden***
Türlü numaralar var aklımda
ölümle olan ladesi kazanmak uğruna...
İmzalanmamış intihar mektupları yazıyor,
Kırmızı boyalarla faça çekiyorum umutlarıma...
Olmuyor...
Ne ben ölümü
ne de ölüm beni...
Kandıramıyor!!!
Böylesi derin ve içsel yazıyı okuyunca eklemek istedim.
İçerik yazarındır ama ben keyiflerle okudum.
Kutlarım.