- 2520 Okunma
- 18 Yorum
- 1 Beğeni
Ey sevgi, yine nereye saklandın ?
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Ey sevgi ! Yine nereye saklandın ? Çık artık ortaya ! Gönül saatimin akrebi de sensin ; yelkovanı da ! Sensin en hoyrat gönüllerde isyan çıkartan muamma !
Sensin, vahşi ormanların dinginliğini koruyan güç !
Gün olur, mâsum bir genç kız edâsında , gün olur ; kin dolu acımasız bir şövalye !
Şöyle bir düşünüyorum da, nerde o çocukluğumun ilk mâsum sevgileri ?
Gök gürültüsündeki ,yağmur sesindeki , şairlerin gönül denizindeki o güzel sevgiler, neredesiniz ?
Mâtem tutuyorum, yüreğimin karanlık hücrelerinde !
Ne mehtapta eski neşe kalmış ; ne de ay- dedenin nurlu yüzünde !
Duygular, her-ü merç olmuş ! Karanlık fikirli, menfaat zikirli sahtekârlar cirit atıyor etrafımızda !
Savaşlardan, kısır çekişmelerden ve karanlık ayak seslerinden hepten bozulmuş, dünyanın dengesiz dengesi ! Hani sevdaydı, aşkın yengesi ? Millet toto- loto peşinde, silah sesinde ve gün ertesinde arar oldu sevgiyi ?
Maske düştü, çehre göründü ! Yalancı kimliklere gizlenmiş, sevgi denen o mâsum çocuk eski neşesinden çok uzakta şimdi !
Kalp kırma yarışı, sahte dünya barışı ! Ne varsa silinmiş insanlığın haritasından ! Yok olmuş sevgi adına her şey !
Ah sevgili sevgi ! Neredesin ? Haber ver, gelip alayım seni, gönlümün kır atıyla !
Duy artık lütfen sesimi ! Yine de seviyorum, seviyorum ey sevgi seni !.
OKTAY ZERRİN.
YORUMLAR
hocama her zamanki gibi destek veriyorum.ben şahsen fsm nin eserlerinde,sizin eserlerinizden daha az edebi ağırlık hissetmekteyim...
..........fsm sizde zorunlu olarak içinize sinmeye sinmeye tebrik etmek zorunda da değilsiniz...
ayrıca tekrar tebrikler hocam.bana göre güzeldi...
bu yazının burada olmasının da HAK olduğunu düşünüyorum...
ve devam...
:)
özarzu tarafından 1/14/2007 8:19:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
özarzu tarafından 1/14/2007 8:21:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
İşte şair ve yazar,işte içten duygu ve temenniler.Kutlarım Üstadım bu günün yazısını ve günün yazarının kalemini ve yüreğini.Unumaya başladığımız duygularımızı güzel imgelerle pekiştirdiniz.Sağolun.
.....Hani sevdaydı, aşkın yengesi ?...........................
E hani? Çok hoş ya,vallahi.Hiç yazılmamışı,hiç dile gelmemişi söylemek değil mi,bir yerde asli görevimiz.
Kutlu-YORUM...
www.duygulokali.com
bence edebi bir agirligi yoktu. günün yazisi secildi.
zaten bizim sitemizde günün yazilari iyice komedi olmaya basladi. elif karslioglu daha haketmis gibiydi bence, en azindan bir kurgusu vardi.ama günün yazisi bu ve biz bu yaziyi tebrik edecegiz.
icime sinmeyerek kutlarim efendim.
.....................f.s.m
değerli dostlarım ilgi ve yorumlarınız için çok teşekkürler...keşke daha çok okunsaydı yazım..ama maalesef bu sadece benim sıkıntım değil...genelde arkadaşlarımız daha çok şiir okuyorlar..inşallah bir gün yazıya da gereken önemi veririz...çok sağolun...sevgi ve saygılarımla...