Ah Firuzen
İyi niyetimi kötüye kullandın
Sustukça beni aptal sandın
Duyduğuma değil gördüğüme her zaman inanırım
Gerçekler her zaman ortaya çıkar ....
Çok kızdırırsan bütün mesajlarını buradan yayımlarım
Ah Firuzen ah....
.......................................................................................................
...............................................................................................................
................................................................................................................
...............................................................................................................
.........................................................................................................................
YORUMLAR
"Hatalar, insanlar için olsa bile bile lades diyemezdim...ki
Benimde, hayallerim vardı, hiçbir zaman gerçekleşmeyecek..
Yaşam, bana bu şansı sunmamıştı...
Çaresizce, kadere boyun eğdim... hayatın kuralları için..."
"Tüm yazdıklarınıza yürekten katılıyorum...Amma bazen kendimiz için oluşturduğumuz bir yaşam alanımızda olmalı diye düşünüyorum...Bütünüyle başkalarının kurallarıyla yaşamak zor olsa gerek"... Selam ve saygılarımla...
Toplum kuralları aile de başlar aslında' siz çocuğunuzu kişilik haklarına saygılı birer birey olarak yetiştirirseniz '
O' çocukta, yarın topluma karıştığı zaman sizden aldığı terbiye ve eğitim ile davranacaktır.böylece bilinçli
ve kişisel 'hak ve hukuk' kurallarına saygılı olacaktır..yani kendisine yapılmasını istemediği şeylerin de başkasına yapmamaya özen gösterecektir ..
önce eğitim şart yani'
emeğinize sağılık sevgiler.
Elbette ahlak kuralları her toplumda vardır ama aynı mıdır, bu tartışılır? Fakat "Sana yapılmasını istemediğin bir şeyi asla başkasına yapama" ile vücut bulan empati, işte bunun varlığı değişmez. Kuralları farklı olsa da empati yapıldığında ifade ettiğiniz tüm güzelliklere hayli yaklaşır insanlık.
Kaleminize sağlık efendim.