- 776 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Hüseyin İspirli Dostuma saygıyla
16 Temmuz 2008 Çarşamba
ARICI-ŞAİR HAYRETTİN YAZICI
Bir yüzüm sevdadır,bir yüzüm hüzün
Yalnız seni sevdim ey iki gözüm
Ölürde inan ki tutarım sözüm
Tanrım beni sevdalara karmış hey
Doğarkende bir yüzümde hüzün varmiş hey
Arıcı-Şair Hayrettin YAZICI
20 yıl önce sıcak bir yaz günü karşılaştık ve tanıştık.Sıcak bir gün olmasından mı dır kendisi de sıcak bir yaz gününde doğmuş ondanmı dır bilmem ama sıcak ve samimi bir tanışmaydı.Aynı kurum da çalıştığımızdan 4 yılımız aynı samimiyet ve sıcaklıkta geçti Erzurum’un soğuk iklimin de. Aynı samimiyet pekişerek devam etti.
Ve aynı anda aynı yere tayinimizin çıkmasıyla beraber gelip Bafra ya yerleştik.6 yılda burada beraber çalışmamız nedeniyle meslekte 10 yılımızı birlikte geçirdik.Bu arada 2 yılda birlikte yüksek okul tahsili yaptık yine beraber aynı sıralar da. Pekişen arkadaşlığımız da dostluk seviyesine ulaştı.Dostluğumuz da sırdaşlık seviyesin de halen devam ediyor.
Tanıdığım da tarımcıy dı,şair di,arıcıydı aynı zamanda.Tarımcılığından emekli oldu. Şairliği ve arıcılığı halen devam ediyor Bursa/Karacabey’de.
Benim arıcılığım da faal olarak o gidince başladı.Onun için beraber arıcılık yapamadık hiç.Çünkü o gidince ondan devralmıştım resmi arıcılık işlerimi ve bilahare başladım faal arıcılığıma.
Dostumla ziyaretlerimiz ve haberleşmelerimiz devam ediyor.
Sağlık sorunları nedeniyle ara verdiği yazı ve şiirlerine daha fazla zaman ayırınca bloğunu bulup o güzelim şiir ve yazılarını okuma zevkini tatmaya başladım yeniden.
Beyaz Gülüm adlı şiirini okuyunca sevincine ortak oldum,Bursa adlı yazısını okuyunca Bursa’yı öyle bir göresim geldi ki.
İstedim ki arıcı dostlarım da tanısın, okuyup lezzet alsın bir arıcı kardeşimizin gönlünden dökülen o sıcak ve bal tadında ki sözlerinden, duygularından.
Kara yağız Anadolu delikanlısını size tanıttım.Tanışmak isterseniz sizi adresiyle başbaşa bırakıyorum.
YORUMLAR
İşte ben bu doğallığı ve samimiyeti seviyorum,yapmacık olmayan içinde duygu olan anlatımlar beni çok eskilere götürüyor üstad...Arkadaşınıza saygı selâm gönderiyorum...Dedemlerin çiftliğinde çocukken izlemiştim arıcılığı ve oldukça hünerli ve emek sabır isteyen bir iş...
Kutlarım kaleminizi...değişik bir tema olmasıda hoşuma gitti...
saygım ve sevgimle...