- 1203 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Biraz gerçeklere dem vurmaya başlayınca zorda kalmaya başlarsınız:))
Kadın, ambalajının iyi olmasını ister hep. Teşhircidir. En güzel olmak, en fazla beğenilmek doğasındadır. Erkekte de kadın kadar olmasada aynı duygu var.
Yapabileceğimiz ancak şu ki, nefsi arzular aşırıya kaçmaya başladığında bunu düzenleyecek alt yapı bilgimiz var mıı? Bu bilgiyi edinmede ailenin rolü çok büyük. İnsanda nefiste var rahmani duygularda var. Hangisini ne zaman kullanacağını bilebilmeli bir insan. Bu terbiye verilmeli.
Sanatçı kelimesini, magazin sanatçısı olarak kullandınız sanırım. Çünkü sanat çok başka şeylerde çağrıştırabiliyor.
Magazin sanatçısı olmakta zor:)))) Ya hiiç görüşmediğin annen baban olacak, ya yetimhanede büyümüş olacaksın, ya bir zamanlar sokaklarda şöyle şöyleydim diye anlatabileğin bir şeyler olacak. Oxford üniversitesi vardı da okumadım mı diyebileceksin?
En büyük sanatkarımız Allah' a emanet olun.
sevgili yazarımız, diğer yazılarınızı okumadan genelleme yapmayıp sadece bu yazı için yorum yapacağım. Yorumlarınız, dikkat çekici, fakat 'etkisiz' olsa daha çok seversiniz değil mi?
bu yazınızda kafama dank eden bir konuya değinmişsiniz, kadınlar susmamalı, haklısınız, meğer bana dokunmayan yılanlar için hep susmuşum. Halbuki o yılanlar çoğalacak.
ve
sanatsızı daha çok seven siz, doğru ve dürüst bir anlatımla eğri oturup doğru yazmaya çalışmışsınız, BU azıcık aceleci, bu azıcık biraz daha sanatlı(!) içten yazılarınızı duyarlılığınıza, o anki ne yapacağınızı bilemeyen duygu yoğunluğunuza ve bunu kadınlarla paylaşıp onların konuşan sesi olmak istemezine sayarsak sanatçı olabiliriz ancak.
sanat, erkencilik, sanat dışlamak değil güzelleştirmek ve anlayabilmektir. sanat takdir etmekten geçip yolda kalmalarla gide gide takdir edilmeye ulaşır.
saygılarımla, sanatsızlığınızı alıp gidiyorum manevi bir video izlemeye...
İnan bende ne önemli konuyu işlemiş bir okuyum dedim :)))))))))))))))) Çok güzel ve doğru. Ne olacak biz kadınlarda çaktırmadan bakıyoruz. Nesini savunacam bunların. Bende hiçbirini sevmem bu kuş beyinlerin. Yalnız onlar gibi kuşbeyinli erkeklerde var onlardan neden bahsetmemişsiniz.Lütfen ayrım yapmayın.Albirini vur ötekine .Tarkanda çırılçıplak bir pozla yakalanmıştı.
erkek kadın farketmiyor:))))ellerinize sağlık.birdaha başlığı ciddi koyarsanız kızarım ha, arkadaşlar alınmış:)))
Konu ve başlığı ciddi ve dikkat çekiciydi. Ve okumaya başlayınca gülümseten ve mizahi yaklaşımınızla, düşünmeye başladım.Kadın olmak ve kadınlığı korumak, günümüzde o kadar zorlaştı ki...
Sapla saman birbirine karışır oldu. Ama, uyarıcı olmadan da uyarılmaz, değil mi? Tacizleri düşünürsek, biz kadınların daha da derli toplu olmamız gerekmiyor mu?Tahrik ve teşfikten asliye hukukta "beraat" ederler, gerçi ya...
Erkeklerin işi çok zor...
Yazarın kalemi daim olsun...Paylaşım için teşekkürler...
Saygılarımla..
ÖLdürücü bir soru Çetin Bey...:)
Cevap vermelerini beklemeyin.
Onlar bakarlarsa (siz de baktıysanız) muhtemelen Hande Yenere karsi "haksız rekabet" damarları kabarır. Olası cevaplar:
a) Ne varmış bu çirkin karıda.
b) Bakma bakma lan gözünü oyarım senin.
c) Canım kadının işi bu, çıkasıca gözlerinizi doğru tutun siz de.
(Bunlar sosiyal tipler ekseriyyetle:)
d) Cehennemde yanar o gözlerin inşallah. (Din sadece erkeklere ceza kesen bir kurumdur ya :)
.
.
deniz_tayanç tarafından 9/4/2008 7:40:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ciddi bir başlık altında ciddi yazı olabileceğini düşündüm, okumak istedim.
Siz niye yazdınız?
Kameramanın yaptığı doğru mu?
Hande Yener'i ben de sevmem. Bir şekilde gündeme gelmek istiyor. Düşündüğümü yazarsam sakıncalı olabilir.
Şiirlerinizi okurum, yazılarınız demek ki ciddiyetten uzak, okumayacağım.
Şiirime yaptığınız yoruma teşekkür ederim.