- 547 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İYİ Kİ VARSIN
İyi ki varsın diyebiliyorsam ben iyiyimdir, mutluyumdur, huzurluyumdur. İyi ki varsın diyebiliyorsam hayatımda, yüreğimde, umudumda, yarınımda, hayalimde olmazsa olmazım var demektir. İyi ki varsın diyebiliyorsam varlığında huzurlu olup mutlu olduğum, yokluğunda canımın sıkıldığını ve boşluktaymışım gibi hissettiğim biri var demektir. İyi ki varsın diyorsam, yüzümü daima güldüren, hasret ne demek bana tatlandıran biri var demektir. İyi ki varsın diyorsam, sebebi sensin demektir. İyi ki varsın.
Evet iyi ki varsın her zaman yanımda olmasan da. Ve soğuk bir akşamda, bir bankta yahut bir deniz kenarında dumanı daha üstünde tüten sıcacık bir çay gibi ol bana. İçimi ısıt, gönlümü ferahlat, rahat rahat nefes almamı sağla. Ve bir dua gibi düş yanıma. Asla şikâyetçi olmam daima düş yakama. Her türlü zorluğa, her türlü savaşa hazırım yeter ki sen belam ol ama vedam olma. Nereye istersen oraya gidelim, ama sen yanımda ol, uzağımda olma, tuzağım olma. Hiç kimse incitemezken beni, sen incitirsin hatta parçalarsın o an beni. Sakın tuzağım olma.
Tek yolum sensin bilesin. Ve bir gün sana gelirken olurda düşersem karanlık kuyulara, ben düşmeden sen aydınlığım ol. Yolum sensin, pusulam sen ol. Vuslatım sensin, limanım sen ol. Denizim sensin, dalgalarım sen ol. Yaşamım sensin, sonum sen ol. Aslında her şeyim sadece sen ol, ama hiçbir şeyim sakın olma…
Yusuf BİTİM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.