- 683 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Insanin Insan olasi gelmiyor bu günlerde.
Sizler ile bir animi paylasmak istiyorum.
Nedine gelince biraz insanligimdan birazda Irk’imdan utandim, yasadigim olay yüzünden.
Ama en cok Insan olan tarafim aci ceker oldu bu olay yüzünden. Bir gün Internet Cafe’ye gittim, gittim ama gitmez olaydim. Tam iceri adimimi atdim, bir hanim bana kendi dilinde nereye gidiyorsun diye sordu, ben daha cevap bile veremeden inanilmaz bir sekilde sözlü saldiriya ugradim. Bana aynen söyle diyordu buradan gecerken bir daha bana buraya neden geldigini aciklamak zorundasin, bende bunun üzerine söyle dedim: ama burasi bir Internet Cafe ve her ne sartta olursa olsun mutlaka bir ihtiyacim vardir. Ve dolayisi ile zaten bir insan böyle bir yere girerse ister istemez istegini belirtir. Bu hanim agiz kargasasindan sonra sanirim bakti ki ben hicte korkacak gibi birisine benzemiyorum, bunun üzerine ilk önce polisi cagiracagini söyleyerek tehditler savurmaya basladi ve daha sonra buda olmayinca basladi aynen söyle söylemeye: ben bir Almanim daha dogrusu onun dilinde söyledigi zaman söyle oluyor, ben bir Alman bayanim.(Yanliz bu söyleme tarzi Insani kendi Irk’i yüzünden asagilar gibi bir ses tonu ile söylenmisti ve daha cok ben istedigimi yaparim ama sen ses cikaramasin der gibiydi) Bende kendisine söyle söyledim ben ise sadece bir insanim ama sanirim bu sizin olamadiginiz taraf. Tabi bu hanim cok köpürdü ama baktiki ben diger normal halkimiz gibi sessiz durmuyor ve her söyledigine bir söz söylüyorum, hemen isi tatliya baglama yoluna gidiverdi. Evet bu ve bunun gibi insanlar cok. Bir tarafdan yurtdisi eziyeti bir tarafdan Türkiye halleri insanin insan olasi gelmiyor bu günlerde . Insanin insani degerlere sahip olmasindan aci ceker duruma gelmesi ne kadar aci. Kimse bu gibi durumlar ile ilgili hal ve vaziyetlerde kalmamasi umudu ile. Ama bu sadece umut olarak kalacak,özellikle bende.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.