- 889 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RENKLİ BİR AYRILIK - 2
- Ayrılmalıyız aşkım.
- O nedenmiş?
- Sarışın çocuklarım olmasını istiyorum ben.
- Eee?
- Ben sarışınım. Sen de öylesin.
- Evet öyleyiz, anlamadım hala meseleyi.
- Recep dayın çok esmer bir insan.
- Mukadder dayım sarışın ama.
- Olsun, ya Recep dayına çekerse çocuk? Kız halaya, oğlan dayıya çeker derler.
- Lan manyak. Recep dayım bizim çocuğumuzun dayısı olmayacak ki, senin kardeşin onun dayısı olacak.
- Benim erkek kardeşim yok ki.
- Çocuğumuz erkek olacak ve biyolojik dayısı olmayacağı için o da mecburen babasının esmer olan dayısına çekecek. Bu mu tezin?
- Aşkım bu ihtimal beni ürkütüyor anlıyor musun? Esmer genleri olan bir sülaleniz var sizin.
- Recep dayım öz dayım değil aslında. Annanem O’nu esmer bi işçiden peydahlamış diyolar. Dedem sarışın yoksa.
- Olsun, annanenden gelen genler sende de var, esmerlik ya O’ndan geliyorsa?
- Ya delirme, annanem de çok sarışındır. Gençlik resimlerini göstereyim istersen?
- Ama böyle ikna olamam ki. Kötü ihtimaller kabus gibi Muzaffer, korkuyorum. Hem madem annanen böyle orospu bi insan, anneni de bi başka işçiden peydahlamış olabilemez mi?
- Köylü gibi konuşma, “olamaz mı?” demen gerekirdi.
- Çok özür dilerim. Hep bu diziler yüzünden. Bozuluyor insanın lisanı ister istemez. Affet lütfen.
- Onu affedeyim de annanem için az önce ettiğin lafı nasıl affedicem?
- Sen dedin Recep dayını peydahlamış diye, orospu olmaz mı ki?
- “Libidosu yüksek” diyelim.
- Peki, kusura bakma o zaman.
- Ya pardon da, bu sarışınlık takıntısı nerden? Esmer olsa ne olur ki?
- Brad Pitt gibi bi oğlum olsun istiyorum ben.
- Peki sarışın olur da tipi hiç benzemezse?
- Kader kısmet tabi, tevekkül sahibi bi insanım ben.
- Sennn!? Peki kız olursa.
- Angelina Jolie gibi olsun o da.
- Angelina tam sarışın değil ki. Kumral gibi.
- Olsun, büyüyünce biraz daha koyuya boyatır saçını, sarışın olsun da.
- Esmer olsa da sonradan koyu sarıya boyatsa?
- Siyah saçta iyi olmuyor öyle, anlamazsın sen, anlamadığın konulara girme lütfen.
- Recep dayımın saçını koyu sarı yapıp bi baksak? Belki genlerimizdeki esmerlik boyanmaya uygundur.
- Ya çekmezse Recep dayına?
- Ulan az önce çekmesi problemdi şimdi çekmemesi mi problem oldu?
- Bilmiyorum Muzaffer, korkuyorum!
- O değil de…çocukların zekası sana çekerse ne olacak? Asıl problem bu bence.
- Evet ondan da çok korkuyorum aslında.
- Peki çocuk hakikaten esmer olursa? Ne yaparsın mesela ne olur?
- Ay bakamam ben esmer bir çocuğa Muzaffer, emziremem onu anlıyor musun? Altını değiştiremem, O öyle yattığı yerden esmer esmer bakarken.
- Esmer olursa Çocuk Esirgeme Kurumu’na veririz, nasıl fikir?
- Hiç düşünmemiştim bunu bak.
- Düşün bunu sen. Nasıl olsa esmer. Atarız sokağa, selpak satar trafikte.
- Satabilir mi ki?
- Haklıymışsın.
- Hangi konuda?
- Ayrılmalıyız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.